امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش می‌کنیم مقدمات حضور زنان در همه ورزشگاه‌ها فراهم شود

کرمان – ابتکارآنلاین: تاج گفت: عده‌ای قصد دارند زن‌ستیزی را به فدراسیون ربط دهند؛ این موضوع صحت ندارد؛ بلکه همه در تلاش هستیم همه جا مقدمات حضور زنان در ورزشگاه‌ها فراهم شود.
کد خبر: 11577
زمان انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ بعد از ظهر -
44 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور که به منظور بازی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با فولاد خوزستان در اولین دیدار از لیگ بیست وسوم به سیرجان سفر کرده است با فرماندار سیرجان دیدار و گفت و گو کرد.

تاج به اتفاق معاون وزیر ورزش در امور بانوان، سرپرست سازمان لیگ با حضور در دفتر فرماندار سیرجان با یعقوبی پور دیدار کردند و آخرین وضعیت ورزشگاه شهید سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این دیدار ضمن تشکر از توجه ویژه فرماندار سیرجان به فوتبال، گفت: فوتبال همیشه یکی از مهم‌ترین و پرطرفدار‌ترین رشته‌های ورزشی کشور بوده است که همین امر حساسیت‌ها و مسئولیت‌ها را دو چندان می‌کند.

او بر حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال تاکید کرد و افزود: عده‌ای قصد دارند زن‌ستیزی را به فدراسیون ربط دهند؛ این درحالیست که این موضوع صحت ندارد؛ بلکه همه در تلاش هستیم همه جا مقدمات حضور زنان در ورزشگاه‌ها فراهم شود.

تاج تصریح کرد: بعضی از ورزشگاه‌های ما از لحاظ ساختاری قابلیت ورود بانوان را ندارند؛ اما بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته اول لیگ برتر فوتبال چند بازی با حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه پیش بینی شده است.

علی یعقوبی پور فرماندار سیرجان نیز با بیان اینکه زیرساخت‌های حضور بانوان در ورزشگاه شهید سلیمانی در آرامش، امنیت و حفظ شأن و کرامت این قشر فراهم شده است، گفت: افتخار می‌کنیم که ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر به جز پایتخت کشور، مجوز میزبانی بانوان فوتبال دوست را دریافت کرده است و امیدواریم بعد از آن به تدریج در ورزشگاه‌های کشور شاهد حضور بانوان در تمامی مسابقات باشیم.

در این دیدار دادستان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، مدیرعامل باشگاه گل گهر، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان به همراه جمعی دیگر از مدیران حضور داشتند.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *