امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

سارقان مسلح چهاردانگه دستگیر شدند

اسلامشهر- ابتکارآنلاین: دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر از سارقان مسلحی که چند روز پیش اقدام به سرقت از کیوسکی در میدان چهاردانگه کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: 11727
زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ بعد از ظهر -
32 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سعید دوستی نژاد از دستگیری سارقان مسلحی که چند روز پیش اقدام به سرقت از کیوسکی در میدان چهاردانگه کرده بودند خبر داد.

دوستی نژاد با بیان اینکه با انتشار تصاویر این اقدام مسلحانه در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، حسب دستور ویژه رئیس کل دادگستری استان تهران، موضوع به صورت فوق العاده در دستور کار قرار گرفته بود گفت: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این مجرمین انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر با اشاره به اینکه علیرغم پوشش چهره سارقان جهت عدم شناسایی با تلاش‌ها و پیگیری فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر، مأمورین مجرب اداره آگاهی این شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات با اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی موفق به کشف سرنخ‌هایی از سارقان مسلح شدند که با هماهنگی انجام شده مجرمین شناسایی شدند افزود: بر اساس تحقیقات میدانی مأمورین پلیس امنیت و اداره آگاهی نیروی انتظامی این سارقان مسلح در یک عملیات غافلگیرانه در مخیفگاه آنها شناسایی و دستگیر شدند.

وی عنوان داشت: پرونده این سرقت در حال تکمیل تحقیقات و سیر مراحل قضائی است و با اعتراف مجرمین و اطاعات حاصل شده تاکنون یک نفر مالخر اموال مسروقه هم شناسایی و دستگیر شده و بزودی اخبار و اطلاعات تکمیل تری از این پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *