امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلمب ۴ استخر در همدان

همدان - ابتکارآنلاین: سرپرست گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان همدان از پلمب چهار واحد صنفی استخر به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی خبر داد.
کد خبر: 11750
زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰ بعد از ظهر -
44 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – امیررضا ملکی اظهار کرد: همزمان با گرم شدن هوا نظارت‌های بهداشتی بازرسان سلامت محیط و کار از استخرهای شنا تشدید شده و با متخلفانی که به آموزش‌ها و اخطاریه‌های بهداشتی توجه ندارند، برخورد قانونی انجام می شود.

وی با اشاره به پلمب اخیر چهار واحد صنفی استخر در همدان تأکید کرد: پایش وضعیت بهداشتی استخرها با جدیت پیگیری می شود و سایر استخرها در حال حاضر از وضعیت مناسبی برخوردارند.

ملکی ادامه داد: پلمب این مراکز از ۲۱ مرداد آغاز شد به طوریکه قبل از آن اخطار لازم داده شده و ۴۸ ساعت قبل از پلمب هم یک اخطاریه با موضوع پلمب فرستاده شده و تازمانی که از نظر کارشناسان مشکلات آلودگی آب و محیطی این استخر ها برطرف نشود فک پلمب اتفاق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه برای پلمب یک استخر دو مؤلفه وجود دارد،  اظهار کرد: اخطارها به دو دسته تقسیم می شود؛ یکی مربوط به وضعیت محیطی و کمبود غریق نجات و پذیرش مراجع بیش از ظرفیت بوده و دومی مربوط به بهداشت محیط و آب است.

این مسئول یادآور شد: چهار استخری که در شهرستان همدان بعد از دریافت چند اخطار پلمب شده اند هم مراجع بیش از ظرفیت پذیرش کرده و هم آلودگی آب بالاتر از حد معمول داشته اند.

وی در پایان گفت: هموطنان می توانند به صورت حضوری و  یا از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارشات و شکایات خود را به بازرسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت همدان منعکس کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *