امروز جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳

۷۸۲ فروشگاه در بهارستان به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند

بهارستان - ابتکارآنلاین: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهارستان گفت: تاکنون ۷۸۲ فروشگاه در بهارستان به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند.
کد خبر: 11764
زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ بعد از ظهر -
60 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد کاظمی راد اظهار داشت: ۷۸۲ فروشگاه در بهارستان به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند و بهارستان اولین شهرستان در استان تهران است، که در آن این تعداد فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی پیوستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهارستان گفت: اگر همشهریان ۱۱ قلم کالای اساسی خریداری کنند، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به اعتبار کالابرگ آن‌ها افزوده خواهد شد.

وی گفت: در این طرح دولت ۳۰ درصد به اعتبار افرادی که ۵۰ درصد یارانه خود را کالای اساسی خریداری کنند، اضافه می‌کند، البته این ۳۰ درصد حداقل مبلغ است، به این معنی که اگر در طول سال این ۱۱ قلم کالا هرچقدر شامل تورم شود، به مبلغ تشویقی اضافه می‌کند، تا این کالاهای اساسی با قیمت ثابت عرضه شوند.

کاظمی راد مبنای قیمت کالاهای اساسی را میانگین قیمت آن‌ها در سال ۱۴۰۱ دانست و گفت: در بهارستان همشهریان می‌توانند، نرم افزار «شما» را در گوشی تلفن همراه نصب کنند و از نزدیک ترین فروشگاه این طرح مطلع شوند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *