امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرنگاران نقش اساسی در جهت دهی افکار عمومی دارند

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه با مشارکت فرمانداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و بخشداری مرکزی مراسم تجلیل از اصحاب رسانه را در ساختمان خلیج فارس شهرداری برگزار کرد.
کد خبر: 11778
زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ بعد از ظهر -
33 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – برنامه تجلیل از خبرنگاران شهرستان فیروزکوه مصادف با ایام بزرگداشت روز خبرنگار با حضور محمد حیدری منش فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه،  اسماعیل درزی رئیس دادگستری، علیرضا صادقی شهردار، حجت الاسلام والمسلمین رضوانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فاطمه  سیر رئیس اداره آموزش و پرورش و اعضای  شورای شهر، حسن حسینی رئیس اداره و با حضور اصحاب رسانه در ساختمان خلیج فارس برگزار  شد.

بنابر این گزارش در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان پیرامون اهمیت رسالت خبرنگاری سخنانی بیان و تاکید کرد: خبرنگاران با روشن جلوه دادن فعالیت‌ها و خدمات جمهوری اسلامی ایران و امیدبخشی به خوش بینی جامعه اقدام کنند.

سپس فرماندار فیروزکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران رزمندگان عرصه خبر و زبان گویای مردم هستند و نقش اساسی در جهت دهی افکار عمومی دارند.

وی با تاکید بر این نکته که خبرنگاران باید اعتماد آفرینی و امید آفرینی را در جامعه سرلوحه کاری خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: امروز دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال از بین بردن امید در جامعه است و شما خبرنگاران باید برای این حمله دشمن پاسخ موثر و مناسبی داشته باشید.

در ادامه خبرنگاران سیما وران مسئول خبرگزاری صدا و سیما، مسعود حسینی مدیر مسئول و صاحب امتیاز صدای فیروزکوه و فیروز پرس و محمد حسین سراج مسئول خبرگزاری دیمه نیوز مشکلات، کاستی ها و نیازهای جامعه رسانه ای شهرستان را تشریح و خواستار افزایش آستانه تحمل مسئولان شهرستان در مواجهه با نقدهای سازنده شدند، این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی به کار خود پایان داد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *