امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کنترل گذرگاه‌های استان سمنان تشدید می‌شود

سمنان – ابتکارآنلاین: استاندار سمنان بر ضرورت تشدید کنترل گذرگاه‌های استان تاکید کرد و گفت: باید مبادی ورودی و خروجی به لحاظ نظارت، تقویت شود.
کد خبر: 11777
زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ بعد از ظهر -
44 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در چهارمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: نظارت و کنترل جامع و همه جانبه در حوزه سوخت برای جلوگیری از قاچاق این کالا در سطح استان در دستور کار باشد.

وی همچنین به مضرات قاچاق برای اقتصاد کشور و استان اشاره کرد و افزود: جلوگیری از قاچاق کالا یکی از راهکارهای حمایت از تولید داخلی و ملی است؛ اهمیت دادن به کالای داخلی چرخ تولید را چرخانده و فرصت شغلی جدید ایجاد می‌کند.

استاندار سمنان این استان را دارای شرایط ویژه به واسطه جغرافیای کشور دانست و تاکید کرد: نظارت و کنترل بر گذرگاه‌ها و مبادی ورودی و خروجی استان بیش از پیش مورد تقویت قرار گیرد.

هاشمی در ادامه خواستار جدیت در مقوله برگزاری نشست‌های حوزه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص سوخت در استان سمنان شد و گفت: جلسات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صورت متناظر شهرستانی توسط فرمانداران با جدیت برگزار شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *