امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

گذرنامه زیارتی اربعین در فرودگاه شهید صدوقی یزد صادر می‌شود

یزد - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ۲۶ کاربر در فرودگاه شهیدصدوقی برای صدور گذرنامه زیارتی زائران اربعین حسینی مشغول به فعالیت هستند.
کد خبر: 11779
زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
36 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار عباسعلی بهدانی فرد در جریان بررسی روند صدور گذرنامه اربعین در فرودگاه شهید صدوقی یزد گفت: در حال حاضر ۲۱ کاربر در این فرودگاه مشغول به فعالیت بوده و کار صدور گذرنامه زیارتی را انجام می‌دهند و از فردا نیز ۵ کاربر اضافه می‌شود تا روند صدور گذرنامه با سرعت بیشتری انجام گیرد.

وی با اشاره به اینکه هزینه صدور این گذرنامه ۵۰ هزار تومان است افزود: گذرنامه زیارتی از مدت سه تا پنج روز به دست شهروندان خواهد رسید.

این مسئول ادامه داد: مراحل صدور گذرنامه زیارتی از ساعت ۷ تا ۱۹ در فرودگاه شهید صدوقی انجام می‌شود و گذرنامه زیارتی تا روز اربعین در این محل صادر می‌شود ولی از شهروندان می‌خواهیم این مساله را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند چرا که با شلوغی مواجه خواهند شد.

بهدانی فرد درباره تمدید گذرنامه‌های فاقد اعتبار تصریح کرد: افراد دارای گذرنامه‌هایی که تاریخ آن‌ها از اول فرودین سال ۱۳۹۵ صادر شده است از فردا یا پس فردا برای تمدید گذرنامه به فرودگاه مراجعه کنند و نیازی به مراجعه به پلیس+۱۰ یا اداره گذرنامه نیست.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

(منبع: ایرنا)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *