امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمن تلاش می‌کند که حقیقت به گوش مردم نرسد

چهارمحال و بختیاری – ابتکارآنلاین: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن با تمام توان و عوامل خود تلاش می‌کند تا سانسور خبری ایجاد کرده و حقیقت به گوش مردم نرسد و در سال انتخابات مردم را از حضور گسترده پای صندوق‌های رای منصرف کند.
کد خبر: 11828
زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ بعد از ظهر -
39 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – غلامعلی حیدری ۲۵ مردادماه در نشست هم‌اندیشی با خبرگزاری‌های چهارمحال و بختیاری پیرامون برنامه‌های هفته دولت، به اهمیت کار اطلاع‌رسانی در نمود اقدامات انجام شده از سوی مسئولان اشاره و اظهار کرد: با مشورت و هم‌افزایی می‌توان ایجاد امیدی که مورد انتظار است میان مردم محقق شود.

وی با بیان اینکه اکنون دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی است، افزود: امروز رسانه ابزار قدرت کشورهاست و ما باید از این ظرفیت ارزشمند استفاده کنیم.

حیدری تصریح کرد: دشمن با تمام توان و عوامل خود تلاش می‌کند تا سانسور خبری ایجاد کرده و حقیقت به گوش مردم نرسد و در سال انتخابات مردم را از حضور گسترده پای صندوق‌های رای منصرف کند.

وی با تاکید بر اینکه در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن، ما نیز باید تلاش کرده و امیدآفرینی کنیم، ادامه داد: راهپیمایی روز قدس، ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن، جشن غدیر و… نشان داد که مردم با وجود اقدامات دشمن در ایجاد یاس، حضور پرشوری داشتند  و پیش‌بینی می‌شود انتخابات امسال نیز با حضور گسترده مردم برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از رسانه‌ها انتظار است که اقدامات انجام شده در دولت را نه با اغراق، بلکه به طور واقعی به گوش مردم برسانند.

حیدری عنوان کد: رسانه‌‎ها علاوه بر اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده در حوزه عمرانی، به موضوعات اقتصادی، سلامت و بهداشت، فرهنگی و ورزشی نیز بپردازند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امسال، سال برگزاری انتخابات است و دشمن هدف‌گذاری کرده تا مانع برگزاری انتخابات گسترده شده و به دنبال پمپاژ ناامیدی است، گفت: جهاد تبیین فرصتی برای امید آفرینی و حضور پرشور مردم در انتخابات است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *