امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وظیفه هیئت امنای مساجد یک وظیفه خطیر است

قرچک - ابتکارآنلاین: جلسه شبکه سازی اعضای هیئت امنای های مساجد شهرستان قرچک با حضور حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه و حجت‌الاسلام موسوی رییس امور مساجد شهرستان های قرچک ورامین و پیشوا در مسجد جامع قرچک برگزار شد.
کد خبر: 11797
زمان انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵ قبل از ظهر -
42 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – امام جمعه قرچک گفت: تشکر ویژه ای داریم از پیگیری های حجت الاسلام موسوی رییس محترم امور مساجد شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در جهت ساماندهی مساجد هر سه شهرستان که یک حرکت مهم به شمار می رفت فعالیت می کنند.

وی افزود: شبکه سازی هیئت امنای مساجد یک حرکتی برای رونق بخشی به مساجد است، لذا با همدلی و هم افزایی این اتحاد را اجرا و حفظ کنید.

امام جمعه قرچک افزود: وظیفه ای که هیئت امنا در اداره مساجد دارند یک وظیفه مهم و حساسی است، فعالیت و تلاش شما در مسجد به رونق آن بسیار کمک میکند، لذا در انجام این امر با حساسیت هرچه تمام تر عمل کنید.

وی اظهار داشت: امروز در بهره از زمان نگهداشتن و رواج جامعه به سمت معنویت کار بسیار سختی است به نوعی خون دل خوردن است، ایمان قوی میتواند در این راستا قدرت استقامت داد.

وی گفت: همه می دانند در این برهه از زمان ما در یک جنگ قرار داریم، وظیفه هیئت امنای مساجد یک وظیفه خطیر است، لذا استقامت و مقاومت در این مسیر توسط هیئت امنای مساجد بسیار مهم است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *