امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح های عمرانی با اعتبار ۵۲ میلیاردی در دالخانی

رامسر- ابتکارآنلاین: بخشدار دالخانی گفت: در پنج ماه اخیر طرح های عمرانی با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان عملیاتی شده است.
کد خبر: 11841
زمان انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹ قبل از ظهر -
34 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- رحمت سلیمی صبح پنجشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری که به میزبانی بخش دالخانی برگزار شد با بیان اینکه، از ابتدای سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۳ میلیارد تومان از طریق بخشداری، شورای اسلامی بخش و دهیاری‌ها کارهای عمرانی انجام شده است، گفت: با پیگیری‌های استاندار مازندران، نماینده مجلس، فرماندار و … اقدامات خوبی در جای جای بخش دالخانی انجام شده است.

وی افزود: فاز دوم گاز کشی محور جنت رودبار در حال انجام بوده و تقاضا است اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تلاش بیشتری کند تا آسفالت بخش دالخانی و جنت رودبار زودتر اقدام شود.

وی بخشی از اقدامات و عملکرد بخشداری دالخانی را آسفالت، کانال کشی، هدایت آب‌های سطحی، بتن ریزی، سیمان کاری، اقدامات فرهنگی، یادواره شهدا، کشتی‌های محلی، جشنواره‌ها، محافل انس با قرآن عنوان کرد.

سلیمی تصریح کرد: بخش دالخانی ۴۴ درصد از جمعیت شهرستان رامسر را در بر دارد که شاهد حضور گسترده گردشگران هستیم.

بخشدار دالخانی با تاکید بر اینکه بخشداری به مدت چهار سال استقرار یافته؛ خطاب به مسئولین عنوان کرد: احداث پاسگاه انتظامی در بخش نیازمند همکاری منابع طبیعی است.

وی افزود: برای ا حداث یک چشمه آب ۲۲ بار به منابع طبیعی نامه زدیم و دیگر خواسته‌ها در این بخش را استقرار ادارات در بخش دالخانی، حل مشکل آب روستاهای ۱۴ گانه، تعیین تکلیف ۷۰۰ متر لوله گذاری آب منطقه جلو، برق رسانی به بخش دالخانی عنوان کرد و گفت:

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *