امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

چینی‌ها در یزد سرمایه‌گذاری می‌کنند

یزد - ابتکارآنلاین: یک گروه سرمایه گذاری کشور چین در سفر به استان یزد ضمن آشنایی با ظرفیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری این استان، آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند.
کد خبر: 11863
زمان انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ بعد از ظهر -
31 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – محمد علی شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد در نشستی که با حضور این گروه سرمایه گذاری و مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری استان در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد برگزار شد، ظرفیت‌ها، بسته‌ها و مشوق‌های حمایتی استان به این گروه سرمایه گذاری چینی ارایه کرد.

وی در این نشست گفت: سیاست گذاری در یزد برای جلب و جذب سرمایه گذاری در قالب بسته‌های حمایتی ارایه می‌شود و ویژه است.

شاه حسینی افزود: هیچ تفاوتی در ارایه خدمات و سیاست های حمایتی میان سرمایه گذاران داخلی و خارجی وجود ندارد و حتی سرمایه گذاران خارجی از حمایت های ویژه‌تری برخوردارند.

وی اظهار کرد: همه خدمات از صدور مجوز، پرداخت تسهیلات، واگذاری زمین، مالکیت و انتقال آن در بسته های سرمایه گذاری خارجی پیش بینی شده است و سود سرمایه گذاری خارجی به نحو مطلوب حفظ می شود.

معاون استاندار ادامه داد: در صورت تمایل سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در استان خدمات و بسته های حمایتی در کمترین زمان ممکن ارایه می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: یزد، چهارمین استانی صنعتی، دومین استان معدنی کشور و بهشت سرمایه گذاری در ایران است.

شاه حسینی افزود: در بخش کشاورزی، تولید و صادرات ظرفیت های خوبی دارد و محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان یزد بهترین است.

سیاست استان در زمینه سرمایه گذاری  توسعه و گسترش صنایع هایتک، دانش بنیان، انرژی خورشیدی و سایر صنایع پاک و غیر آلاینده است.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *