امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۲ زیرگذر در قرچک

قرچک – ابتکارآنلاین: فرماندار قرچک گفت: 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل دو طرح زیرگذر به قرچک اختصاص یافت تا پس از ۱۴ سال، گره کور این دو طرح مهم باز شود.
کد خبر: 11878
زمان انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ بعد از ظهر -
26 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – علیرضا فاتحی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در قرچک در طول مدت فعالیت دولت سیزدهم گفت: تلاش، همت و توجه ویژه دولت سیزدهم به قرچک موجب شد تا بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان در سایه همدلی مسئولان رفع شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت تکمیل دو طرح زیرگذر شهرستان قرچک و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری و مساعدت معاون اجرایی رئیس جمهور، ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرستان قرچک اختصاص یافت تا پس از ۱۴ سال، گره کور این دو طرح مهم به همت دولت سیزدهم باز شود.

فرماندار قرچک گفت: سال گذشته، در اجرای طرح مردمی سازی توزیع یارانه‌ها، شهرستان قرچک یکی از موفق‌ترین مناطق استان تهران در مدیریت توزیع کالاها و جلوگیری از هر گونه مشکل برای مردم بود و این مهم در سایه تعامل دستگاه‌های مختلف اجرایی و همراهی همیشگی مردم محقق شد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات برجای مانده در شهرستان قرچک مربوط به دفع بهداشتی فاضلات شهرک گلشهر بود که با تعامل و همکاری استاندار تهران و اخذ مجوز برای تأمین اعتبارات مورد نیاز، با هزینه بیش از ۴۰ میلیارد ریال و نصب دستگاه اوزون زن و حفر چند حلقه چاه، مشکل فاضلاب این منطقه برطرف شد.

فاتحی‌نژاد از برگزاری جشن جمع‌آوری کلیه کابل‌های سیمی و تبدیل به خودنگهدار، اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در مناطق مختلف به ویژه نواحی کمتر برخوردار قرچک، اجرای طرح‌های مهم ورزشی، احداث سوله‌های مدیریت بحران، و رفع مشکلات شهرک‌های حاشیه شهرستان به عنوان دیگر اقدامات دولت در شهرستان قرچک یاد کرد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *