امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
استاندار:

خدمت به زائران و تعیین تکلیف تصفیه‌خانه اولویت شهردار سمنان باشد

سمنان – ابتکارآنلاین: استاندار سمنان گفت: خدمت مطلوب به مردم و زائران با توجه به قرارگیری در مسیر مشهد مقدس و تعیین تکلیف تصفیه‌خانه پساب اولویت شهردار سمنان باشد.
کد خبر: 11914
زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ بعد از ظهر -
43 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – سید محمدرضا هاشمی روز شنبه در آیین معرفی شهردار سمنان در سالن همایش شهرداری افزود: تامین و تقویت زیرساخت‌ها برای ارایه خدمات مطلوب به زائران و ایجاد خاطره خوش در ذهن مسافران و رونق گردشگری مورد توجه ویژه باشد.

وی خاطر نشان کرد: سرپرست شهرداری سمنان در تامین زیرساخت‌ نهضت ملی مسکن اقدامات ارزشمندی انجام داد.

استاندار سمنان گفت: این خطه جزو استان‌های امن کشور و جزو سه استان برتر کشور از لحاظ پویایی اقتصاد و این موفقیت‌ها نتیجه وحدت، انسجام و صمیمیت است.

هاشمی تصریح کرد: توجه به توسعه حرم حضرت امامزاده یحیی(ع)، تعیین تکلیف ۲۵ هکتار و ساماندهی اصناف مزاحم و قرارگیری سمنان جزو ۴۰ شهر جاده ابریشم جهان، از جمله اقدام‌های ارزشمند است.

وی یادآور شد: تخصیص یکهزار و ۲۶۰ میلیارد ریال به شهرداری سمنان از محل مالیات ارزش افزوده از جمله اقدام‌های ارزشمند در دولت سیزدهم است.

استاندار سمنان با اشاره به در پیش بودن سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به استان سمنان، افزود: دستگاه‌های اجرایی بر تکمیل طرح و آماده شدن برای میزبانی از دولت سیزدهم اهتمام ورزند.

ضرورت تدبیر در تداوم مسیر آزادراه حرم تا حرم از مسیر شهری و بهره‌برداری از عبور گردشگران

شهردار سمنان نیز اظهار کرد: شهرداری در سمنان قدمت ۹۷ ساله دارد و ۹ سازمان، یک دانشکده، سه منطقه در این مجموعه فعال است.

حسین موسوی افزود: اگر آزاد راه حرم تا حرم سمنان را دور بزند و وارد شهر نشود می‌توان گفت دست‌کم ۱۷ میلیون مسافر و گردشگر را از دست می‌دهیم.

وی تصریح کرد: ساخت نماد و دروازه در ورودی شهر سمنان با عنوان دروازه جاده ابریشم با اهتمام پیگیری می‌شود.

شهردار سمنان تاکید کرد: مسیرهای شهری سمنان از جمله جاده سیلو و فدک، پل خیرآباد و حسن‌آباد نیازمند احیا است و انتظار می‌رود مسوولان استانی در مدیریت واحد و یکپارچه همراهی کنند.

انتخاب شهردار منتخب سمنان شامگاه سه‌شنبه دوم خرداد طی سه مرحله برگزار شد و در نهایت، بعد از سه مرحله رای‌گیری، موسوی با پنج رای در مقابل ۲ رای مهدی صمیمیان شهردار منتخب سمنان شد و حکم انتصاب وی ۲۲ مردادماه ابلاغ شد.

عباس بابایی و کوروش حصیرباف دیگر گزینه‌های مسند شهرداری سمنان بودند که به ترتیب در مراحل اول و دوم رای گیری از گردونه رقابت خارج شدند.

موسوی از اعضای شورای اسلامی شهر سمنان است که به عنوان شهردار منتخب معرفی شد و طبق قانون، اولین عضو علی‌البدل به عنوان عضو دیگر شورای شهر جایگزین وی خواهد شد.

پیش از این سید علی مرتضی‌نژاد شهردار سمنان بود که پس از استیضاح و برکناری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، عباس بابایی سرپرست شهرداری سمنان شده بود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *