امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی پارک جدید بانوان در رشت

گیلان - ابتکارآنلاین: رئیس شورای رشت گفت: تعداد پارک بانوان در رشت با نسبت جمعیتی بانوان این شهر همخوانی ندارد و از این رو به دنبال ایجاد پارک بانوان جدید در رشت هستیم.
کد خبر: 11936
زمان انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ بعد از ظهر -
37 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمدحسین واثق کارگرنیا امروز ۲۸ مرداد در نود و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت، با محکومیت حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز، اظهار کرد: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی هیچ گاه اجازه نمی دهند که دشمنان نظام به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و حرکت آن جوان غیور ایرانی در مواجهه با تروریست جنایتکار در حرم مطهر شاهچراغ گوشه ای از رشادت های جوانان این آب و خاک است.

وی با گرامیداشت روز جهانی مسجد، بیان کرد: معتقدم می توانیم از ظرفیت مساجد به منظور بررسی و رفع مشکلات محلات استفاده شود؛ در گذشته قرار بود با راه اندازی سرای محلات و هدف گذاری های انجام شده، ارتباط بیشتری با مناطق و محلات مختلف رشت وجود داشته باشد، اما این گونه نشد و در حال حاضر به واسطه اینکه هزینه ای مجدد به شهرداری تحمیل نشود، می توانیم از ظرفیت مساجد سطح شهر برای این منظور استفاده و اقدامات شهرداری رشت را مسجدمحور کنیم.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه تنها پارک بانوان در سطح شهر در منظریه واقع است، افزود: تعداد پارک بانوان رشت با جمعیت بانوان شهر تناسب ندارد و طی ادوار گذشته بانوان شهر رشت بارها درخواست های خود را بابت افزایش تعداد پارک بانوان مطرح کردند، اما متاسفانه نتیجه ای حاصل نشد.

واثق کارگرنیا به ایجاد پارک جدید بانوان در رشت اشاره کرد و گفت: یقینا این اقدام موجب رضایتمندی بانوان گرانقدر می شود.

حسن کریمی کرنق، رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت نیز، با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت دائما پیگیر رفع مشکلات شهر هستند، اظهار کرد: دفنگاه سراوان و تالاب عینک رشت از جمله پروژه هایی است که طی چند ماهه اخیر اتفاقات خوبی توسط شهرداری در آن رقم خورده است.

وی با ابراز تاسف از وضعیت رودخانه های رشت، ادامه داد: با گرم شدن هوا، بوی نامطبوع رودخانه های رشت موجب گلایه شهروندان شده است، اما متاسفانه به واسطه وجود مدخل های فاضلاب به رودخانه ها، همچنان شاهد وضعیت نامطلوب رودخانه های شهر هستیم.

عضو شورای رشت با تاکید به اینکه رفع مشکل رودخانه های رشت نیازمند حمایت و همراهی دیگر دستگاه های متولی است، بیان کرد: انتظار داریم با ورود دستگاه های مربوطه و حمایت دولت این مشکل برای همیشه برطرف شود.

کریمی همچنین به شیوه نامه زمین های نسقی اشاره کرد و گفت: متاسفانه به واسطه ابطال این شیوه نامه، مشکلات ساخت و ساز در زمین های نسقی همچنان پابرجاست و از بزرگان شهر انتظار ورود جدی به این مهم و رفع مشکلات شهروندان را داریم.

(منبع: ایسنا)

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *