امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رونمایی سومین دیوارنگاره بزرگ سردار سلیمانی در اسلامشهر

اسلامشهر – ابتکارآنلاین: شهرداری منطقه چهار اسلامشهر در آستانه هفته دولت، طرح جدید و فراگیری را برای اجرای دیوارنگاره های شهدا در سطح منطقه کلید زد.
کد خبر: 11961
زمان انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ بعد از ظهر -
136 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – روح الله حسنی شهردار منطقه چهار اسلامشهر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کارگروه جدیدی در منطقه راه اندازی شده که طی یک برنامه جدید به برداشت اطلاعات و جزئیات منطقه برای شناسایی فضاهای مناسب جهت اجرای دیوارنگاره های جدید اقدام کند.

وی همچنین از تکمیل و رونمایی تازه ترین دیوارنگاره وسیع اسلامشهر با چهره درخشان شهید سپهبد سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: این طرح با استفاده از رنگ و مواد اولیه بسیار مرغوب در مساحتی بیش از یکصد مترمربع بر روی یکی از جدیدترین ساختمان های حوزه خدمات شهری این منطقه ابه اجرا درآمده که امروز رونمایی شد.

این مسئول همچنین به طراحی ایده های تازه درباره شهرداری والامقام انقلاب و نظام به عنوان برنامه جدید شهرداری در حوزه زیباسازی شهری اشاره کرد و افزود: جمعی از بهترین هنرمندان بومی منطقه برای این کار شناسایی شده اند تا طرح هایی ماندگار برای معرفی شهدای امنیت و انقلاب آماده و اجرا کنند.

دیوار نگاره جدید شهید سلیمانی، سومین دیوارنگاره وسیع چهره این سردار سپاه اسلام است که در شهر اسلامشهر اجرا و رونمایی شده است.

شهر اسلامشهر با شش منطقه شهرداری در مرکز شهرستان اسلامشهر قرار دارد که با بیش از نیم میلیون نفر جمعیت همسایه پایتخت در جنوب غربی آن است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *