امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرب الاجل ۲ماهه دادستان پردیس برای تعیین تکلیف بنگاه های غیرمجاز

پردیس – ابتکارآنلاین: دادستان عمومی و انقلاب پردیس برای تعیین تکلیف بنگاه های غیرمجاز ضرب الاجل دو ماهه صادر کرد.
کد خبر: 11946
زمان انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ بعد از ظهر -
29 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد شیخ آرانی اظهار داشت: ضرب الاجل ۱۰ روزه برای اتحادیه، پلیس آگاهی و شرکت عمران پردیس قرار داده شده تا دلالان حوزه کارگزاری مسکن مهر جمع آوری بشوند.

وی اضافه کرد: ضرب الاجل دو ماهه نیز برای تعیین تکلیف بنگاه‌های غیرمجاز داده شده است و گفته شده باید ظرف دو ماهه به هر طریق ممکن باید تعداد بنگاه‌های غیرمجاز مشاور املاک به صفر برسد.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس گفت: اعمال تبصره یک ماده ۱۷ نظام صنفی برای صدور کارت برای مشاوران فعال در بنگاه‌های معاملات ملکی در پردیس نیز مورد تاکید و جدی است، قرار شد، پلیس اماکن اقدامات خود اظهاری و صحت سنجی در این خصوص انجام شود، گزارش‌هایی رسیده که افراد به نام‌های دیگری تابلو می‌زنند، اما فعالیت‌هایی در حوزه مشاور املاک انجام می‌دهند.

وی گفت: از ابتدای طرحی که داشتیم، ۸۱ واحد صنفی حوزه املاک با دستور قضائی پلمب شد، که در برخی موارد فک پلمب انجام شده که قرار شد، با افرادی که فک پلمب کردند، به صورت قاطع برخورد شود.

شیخ آرانی از برخورد با همکاری‌های غیرقانونی برخی دفاتر اسناد رسمی با مشاوران املاک خبر داد و گفت: اتحادیه و فرمانداری نیز بایستی با تعیین اجاره بها متعارف در این زمینه حضور پیدا کنند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *