امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۹ هزار کانتینر لوازم یدکی خودرو در گمرکات باید ترخیص شود

بندرعباس – ابتکارآنلاین: رئیس سازمان استاندارد کشور گفت: ۱۹ هزار کانتینر لوازم یدکی خودرو در گمرکات باید ترخیص شود.
کد خبر: 11971
زمان انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ بعد از ظهر -
35 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از مهر- مهدی اسلام پناه عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی هرمزگان اظهار داشت: شرایط آرام و پایداری در حوزه واردات کالاهای اساسی و استراتژیک و ترخیص همه کالاها حاکم است.

به گفته وی، در حوزه‌هایی نظیر برنج و کالاهای اساسی و استراتژیک و دیگر کالاها نیز شرایط خوبی در فرآیند ذخیره سازی حاکم است و دستور ترخیص خودروها نیز امروز داده شد و پیگیری لازم درباره ۱۹ هزار کانتینر لوازم یدکی خودرویی از تهران خواهد شد تا این لوازم از گمرک خارج شود و چیزی درباره دپوی قطعات خودروسازی نداشته باشیم.

وی درباره ذخیره ۱۲۰ هزار تنی انبارهای برنج در بندر شهید رجایی هم گفت: تلاش می‌کنیم که این کالاها سریع‌تر ترخیص شود.

اسلام پناه خواستار ارتقای شرایط نگهداری گندم در بندر شهید رجایی شد تا ایمنی و سلامت کامل بر قوت مردم حاکم باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: چند آزمایشگاه مرجع صلاحیت‌دار در هرمزگان بزودی بهره برداری خواهد شد که آزمایشگاه لوازم برقی و کولرهای گازی از جمله آن است.

وی گفت: سازمان اداری و استخدامی در تأمین نیروی انسانی لازم برای استاندارد هرمزگان مصمم است تا کمبود نیرو را در این زمینه جبران کنیم چرا که اداره کل استاندارد در نوع خودش و رسالت‌هایش بی نظیر است چرا که هاب ورودی ۶۰ درصد کالاهای ورودی به کشور است و وظایف بسیار پردامنه و تخصصی دارد که قابل قیاس با دیگر ادارات متناظر نیست و کار خوبی در آن در جریان است که هوشمندسازی و ایجاد گشایش‌های فنی و بروز خلاقیت از جمله آنها است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *