امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آمادگی دفاعی جوانان سبب واهمه دشمنان شده است

ساری – ابتکارآنلاین: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین آمادگی دفاعی و بالابردن توان دفاعی جوانان را از ماموریت ها بیان کرد و گفت: آمادگی دفاعی جوانان سبب واهمه و ترس دشمنان شده است.
کد خبر: 12098
زمان انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ بعد از ظهر -
35 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار قاسم قریشی ظهر پنجشنبه درحاشیه آئین افتتاحیه ملی مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان مازندران با بیان این که یکی از محوری ترین اقدامات بسیج، ایجاد آمادگی جسمانی و بالابردن توان دفاعی در کشور است، کشور ما به دلیل موقعیت جغرافیایی و غیره همواره مورد طمع دشمنان است.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۱۰ هزار نفر در مسابقات پایگاه‌های مقاومت در محلات در قالب مسابقات علمداران ولایت و در بخش‌های دفاعی و رزمی و جسمانی، افزود: امروز مسابقات چندگانه به میزبانی سپاه کربلا در مازندران در حال انجام است.

وی افزود: شور و شوق افراد برای شرکت در این برنامه‌ها را بالا دانست و با تقدیر از سپاه کربلا گفت: تعداد زیادی از جوانان درخواست شرکت در آموزش‌ها و مسابقات را دارند و این مسابقات در بین جوانان سبب ایجاد شور و نشاط می‌شود.

سردار قریشی ادامه با بیان این که دشمنان به واسطه آمادگی جوانان در پاسخگویی به فرمانده کل قوا جرأت ندارند پاگذارند، افزود: این آمادگی سبب ترس و واهمه دشمنان شده است.

(منبع: مهر)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *