امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

۶ حلقه چاه آب غیرمجاز در پردیس مسدود شد

پردیس - ابتکارآنلاین: مدیر امور منابع آب پردیس‌ از مسدود شدن شش حلقه چاه آب غیرمجاز در پردیس خبر داد.
کد خبر: 12120
زمان انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ بعد از ظهر -
34 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – وحید مرادی نسب عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از مسدود شدن شش حلقه چاه آب غیرمجاز در پردیس خبر داد.

مدیر امور منابع آب پردیس گفت: با تلاش کارشناسان حقوقی جهت اخذ دستور قضائی و همچنین اجرای آن توسط همکاران بازرسی و نظارت طی یک هفته کاری، شش حلقه چاه آب غیرمجاز در شهرستان‌های تهران و پردیس با دبی ۶ لیتر بر ثانیه پر و مسدود شده است.

وی عنوان داشت: در جهت اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و صیانت از منابع آبی طی یک هفته کاری با انسداد شش حلقه چاه غیر مجاز از خروج ۱۱۸ هزار و ۸۰۰ متر مکعب در سال از سفره‌های آب زیرزمینی در حوزه عملکرد این شرکت جلوگیری شد.

مرادی نسب عنوان داشت: ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ با دستگاه قضائی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی وجود دارد. برداشت‌های بی رویه آب سبب افت سطح آب‌های زیرزمینی شده است و کاهش سطح آب‌های زیرزمینی خطرات و عواقب جبران ناپذیری از جمله ایجاد فروچاله، فرونشست زمین، شور شدن آب و کاهش کیفیت آب را در پی دارد که با توجه به اهمیت موضوع، این امور از هیچ کوششی در جهت صیانت از منابع آب دریغ نمی‌کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *