امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فرماندار قرچک:

 دولت سیزدهم در خدمت رسانی به از هیچ تلاشی دریغ نمی کند

قرچک – آبرومند: فرماندار شهرستان قرچک گفت: دولت مردم سیزدهم در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست و با تأسی به شهیدان رجایی و باهنر، مسیر پیشرفت کشور و آسایش مردم را هموار می‌سازد.
کد خبر: 12158
زمان انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶ بعد از ظهر -
49 بازدید

به گزارش خبرنگار آبرومند – علیرضا فاتحی‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک که به مناسبت هفته دولت صورت گرفت اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری و هدایت امام راحل و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد و در این میان، شهادت ۲ شخصیت فداکار اسلام، شهیدان رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشود وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر نخستین دولتی است که پس از حاکمیت لیبرال‌ها برکشور، در دوره‌ای بحرانی مسئولیت را بر عهده گرفت و بیشترین حد تلاش و کوشش را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب از خود نشان داد، تا آنجا که جان خویش را نیز فدای راه انقلاب گذاشت تا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ شده و.امتداد پیدا کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز نیز انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، یکی از مستقل ترین و قدرتمندترین کشورهای جهان است و همین امر باعث شده تا دشمنان از ایران مستقل و مقتدر هراس پیدا کرده و تمام توان خود را در مأیوس کردن مردم به کار بندند از این رو، مدیران دولت مردمی وظیفه دارند تا فعالیت های دولت و نظام را به مردم اطلاع دهند.

فاتحی‌نژاد گفت: هفته دولت نماد همدلی و وفاق ملت و دولت برای رشد و تعالی ایران اسلامی و فرصتی مغتنم برای تبیین کارنامه دولت و معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، به منظور تنویر افکار عمومی در برابر جنگ رسانه ای دشمنان است.

وی افزود در شهرستان قرچک نیز دستگاه های اجرایی که در طول سال، بخش هایی از پروژه های عمرانی خود را با هدف رفع نیازهای مردم، افتتاح نموده اند، در این هفته نیز با افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی تعدادی از پروژه ها، فصلی زرین از جلوه های خدمت را در تاریخ پرشکوه انقلاب به ثبت می رسانند.

فرماندار قرچک با اشاره به پروژه یک هزار و ۱۰۰ واحدی سبحان که مورد بازدید رئیس جمهور قرار گرفت اظهار داشت: در پروژه یک هزار و ۱۰۰ واحدی سبحان پس از پیگیری و نامه نگاری‌های زیاد مقرر شد به منظور بهره برداری هر چه سریع‌تر از آن، در اسرع وقت تیمی متشکل از کارشناسان بانک مسکن، نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، فرمانداری و شهرداری به پیگیری، تفحص و انجام اقدامات لازم در راستای ایمن‌سازی زیرساخت‌ها و تکمیل این پروژه بپردازند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال گفت: رهبر معظم انقلاب راهبرد چهارگانه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را برای همه مسئولین ترسیم نمودند و ما نیز در فرمانداری قرچک با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری ستاد انتخابات را تشکیل دادیم.

این مسئول یادآور شد: امسال مرحله پیش ثبت نام با رکورد بی سابقه ۱۹۸ نفر در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا به خوبی پشت سر گذاشته شد و این استقبال نشان از برگزاری انتخاباتی با شکوه در اسفندماه امسال دارد.

وی با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت شهرستان قرچک گفت: همزمان با هفته دولت، امسال بالغ بر ۱۰ هزار میلیاردریال طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی افتتاح شده و یا عملیات احداث آن آغاز که با افتتاح طرح‌های مختلف، برای ۲۳۷ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *