امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولان پاکدشت به مناسبت هفته دولت میز خدمت برپا کردند

پاکدشت - ابتکارآنلاین: همزمان با دومین روز از هفته دولت، مسئولان شهرستان پاکدشت با استقرار در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان، میز خدمت برپا و بدون واسطه مسائل و مشکلات مردم را رسیدگی کردند.
کد خبر: 12157
زمان انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ بعد از ظهر -
27 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – همزمان با هفته دولت و به منظور ارائه خدمت بدون واسطه به مردم، فرماندار، بخشداران و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان پاکدشت پیش از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه با برپایی میز خدمت پاسخگوی شهروندان و روستانشینان بوده و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان را صادر کردند.

فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه این برنامه گفت: یکی از مهمترین افتخارات دولت مردمی سیزدهم، حضور در بین مردم و برداشتن فاصله‌ها با اقشار مختلف جامعه است چرا که قطعا با همفکری و همراهی مردم بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

محسن اردستانی افزود: هر چه از فاصله بین مردم و مسئولان کاسته شود، مشکلات با سرعت بیشتری رفع شده و همراهی مردم با مسئولان افزایش می‌یابد، تبعیض رفع می‌شود و امید مردم به رفع مشکلات در سایه کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش پیدا می‌کند.

وی اظهار داشت: همزمان با هفته دولت و به منظور بیان کارآمدی نظام در اداره کشور، همزمان با هفته دولت ۷۸ طرح عمرانی و خدمانی با اعتباری بالغ بر ۲۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح می شود.

این مسئول افزود: این طرح ها در قالب ۵۴ طرح شهری و روستایی و ۲۴ پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه های آموزش و پرورش، روستایی، کشاورزی، صنعت، بهسازی روستایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار پاکدشت گفت: سالن ورزشی روستای ابراهیم آباد، طرح انتقال آب سد ماملو به بخش شریف آباد، افتتاح چندین واحد گلخانه، توسعه آبیاری نوین و افتتاح دو باب مدرسه، بهسازی روکش آسفالت محور ترازیتی امام رضا(ع)، توسعه پست برق منطقه‌ای، رفع ولتاژ پست هوایی و بهره برداری از طرح های هادی روستایی از جمله مهمترین طرح های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان پاکدشت است.

اردستانی یادآور شد: با افتتاح این طرح‌ها، برای سه هزار و ۴۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود. دوم تا هشتم شهریور به یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

در روز هشتم شهریور ۱۳۶۰ شهیدان محمدعلی رجایی رییس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزیر وقت به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *