امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری گردهمایی هیئت امنای مساجد شهرستان فیروزکوه

فیروزکوه – ابتکارآنلاین: گردهمایی هیئت امنای مساجد شهرستان فیروزکوه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی در مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.
کد خبر: 12257
زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲ بعد از ظهر -
60 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – گردهمایی هیئت امنای مساجد شهرستان فیروزکوه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه، محمد حیدری منش فرماندار و دیگر مسئولان با هدف پاسداشت پایگاه های فرهنگی مساجد در مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.

بنابر همین گزارش پس از قرائت قرآن و سرود ملی حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان در خصوص اهمیت فعالیت های فرهنگی مساجد مطالبی را عنوان داشت و گفت: مسجد کارکردهای مختلفی اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد. همانطور که در صدر اسلام مسجد کارکردهای مختلفی داشت و مشکلات مردم رفع می شد و در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس مساجد پایگاه مهمی در جهت پیروزی بودند.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: مسجد طراز انقلاب، می بایست که مسجد محل باشد و امام جماعت مسجد امام محل باشد و در مسیر گره گشایی از مشکلات فرهنگی و اجتماعی مردم حرکت کند. همچنین باید از نظرات مختلف بهره برد و بیان مشکلات از زبان مسئولان هیئت های مساجد به حاکمیت کمک می کند تا مردمی باشند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *