امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گسترش سرانه مطالعه و ارتقای آگاهی مردم در گرو همکاری همه دستگاه های متولی فرهنگی است

اسلامشهر - ابتکارآنلاین: طاهر طاهری در نشستی با راضیه سالاری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر، گسترش سرانه مطالعه و ارتقای آگاهی مردم را در گرو همکاری همه دستگاه های متولی فرهنگی دانست.
کد خبر: 12254
زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷ بعد از ظهر -
57 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – راضیه سالاری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با طاهر طاهری سرپرست این اداره دیدار و گفت وگو کرد.

در ابتدای این دیدار رئیس اداره کتابخانه ها ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان سرپرست اداره، برایشان آرزوی توفیق کرد و آمادگی اداره کتابخانه ها برای هرگونه فعالیت فرهنگی را اعلام داشت و افزود: اقدامات فرهنگی و مشارکت در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی تنها وظیفه و مسئولیت اداره کتابخانه ها نیست و همه دستگاه های متولی می بایست به نحوی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی  گام بردارند.

در ادامه طاهر طاهری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، نیز ضمن تشکر از سالاری، گفت: با توجه به موقعیت و فضای فرهنگی شهرستان، کمک به بهبود، توسعه و گسترش سرانه مطالعه و افزایش سطح دانش و آگاهی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان قصد داریم تا فعالیت های مشترک این اداره و کتابخانه های عمومی را بیش از پیش گسترش دهیم تا شاهد افزایش نشاط اجتماعی خاصه در خصوص مطالعه در میان جوانان در سطح شهرستان باشیم.

در پایان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر پیشنهاد برنامه ریزی مبسوطی را در راستای موضوع کتابخوانی را برای ۶ ماهه دوم سال جاری به اداره کتابخانه ها داد و مقرر شد تا هفته آتی سرفصل اجرای برنامه های پیشنهادی ارشاد و کتابخانه ها تهیه و بعد از بررسی، جدول زمانبندی برنامه های کتابخوانی تهیه و در اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان طرح موضوع گردد

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *