امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه اندازی سامانه پیامکی اورژانس ویژه ناشنوایان در استان سمنان

سمنان – ابتکارآنلاین: مدیرکل بهزیستی استان سمنان از راه اندازی سامانه اورژانس ویژه ناشنوایان در استان خبر داد و گفت: شماره ۵۰۰۰۴۰۲۳۱۱۵ هم اکنون در اختیار ناشنوایان است.
کد خبر: 12318
زمان انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵ بعد از ظهر -
63 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمود منطقی ضمن بیان اینکه در هفته دولت سامانه امدادی اورژانس ویژه ناشنوایان در استان سمنان راه اندازی شده است، ابراز داشت: هدف از این اقدام دسترسی راحت تر این بخش جامعه تا خدمات اورژانس را به جای تلفن از پیامک دریافت کنند.

وی ضمن بیان اینکه ناشنوایان در مواقع اضطراری می‌توانند با ارسال جملات ساده مانند من به کمک نیاز دارم به همراه آدرس با اورژانس ارتباط برقرار کنند، افزود: بعد از دریافت پیامک در اورژانس بلافاصله نیروها همراه آمبولانس عازم می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۷۰۰ معلول ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش این سازمان در استان هستند، ابراز داشت: وجود تعداد قابل توجه این جمعیت می‌طلبید تا بنا به اصل ۲۰ و ۲۹ قانون اساسی به همه مردم دسترسی فرصت‌ها و امکانات جامعه فراهم شود.

منطقی ضمن بیان اینکه شماره تماس ۵۰۰۰۴۰۲۳۱۱۵ از هم اکنون در اختیار جامعه ناشنوایان قرار دارد، تصریح کرد: با این شماره پیامک، دسترسی مناسب و ایمن برای افراد کم توان فراهم خواهد شد.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه پیامکی ناشنوایان استان سمنان از خدمات اورژانس به راحتی بهره مند خواهند شد.

(منبع: مهر)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *