امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زائران از حمل مواد ممنوعه به کشور عراق خودداری کنند

ایلام - ابتکارآنلاین: جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: زائران از حمل مواد ممنوعه به کشور عراق در حد هر گرمی خودداری کنند.
کد خبر: 12330
زمان انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷ بعد از ظهر -
61 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار نصرت الله برین، جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا امروز در مرز مهران گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر مثل دیگر رده‌های انتظامی افتخار دارد در مرز‌های کشور از جمله مرز مهران مشغول خدمات رسانی به زوار برای پیشگیری و گرفتار نشدن در بحث مواد مخدر است.

وی گفت: اگر افرادی مواد مخدر در هر حد گرمی و حتی بعضی از دارو‌ها را حمل کند در کشور عراق این موارد دارای مجازات سنگین است و گرفتار می‌شوند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا تصریح کرد: در همین راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر وظیفه دارد این موارد را به زائران اطلاع رسانی کند تا در آن سوی مرز گرفتار نشوند.

سردار برین گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر علاوه بر اطلاع رسانی، اقدامات پیشگیرانه و تخصصی را برای پیشگیری از گرفتار شدن افراد در خروجی مرز‌های انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان ارشد کشوری و استانی تمامی مقدمات لازم را به روش‌های مختلف برای تردد زائران فراهم کرده اند، افزود: تمامی تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر این است که زائران در آن سوی مرز گرفتار نشوند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا عنوان کرد: قوانین کشور عراق در بحث مواد مخدر بسیار سخت گیرانه است، شش ماه تا یک سال حبس برای افرادی که به صورت گرمی مواد مخدر حمل و می‌کنند در نظرگرفته شده است.

سردار برین گفت: تمامی تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا این است که با استفاده از اطلاع رسانی و کار‌های تخصصی از خروج افراد حامل مواد مخدر جلوگیری کند تا در آن سوی مرز گرفتار نشوند.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *