امروز سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

۵ دستگاه اتوبوس شهرداری پاکدشت راهی مرز مهران شد

پاکدشت – ابتکارآنلاین: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری پاکدشت با تأیید این خبر گفت: 5 دستگاه اتوبوس جهت خدمات‌رسانی و جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) به مرز مهران اعزام شد.
کد خبر: 12338
زمان انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ بعد از ظهر -
65 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محمد شهبازی بااشاره به اعزام مسافرین با اتوبوس های شهرداری به صورت رایگان به مرز مهران گفت : مدیریت شهری طبق روال سال گذشته براساس قرعه کشی تعداد۳۲۰ نفر از مشتاقین را به صورت رایگان به مرز مهران اعزام نمود و نیز طبق توافقات صورت پذیرفته ۵ دستگاه اتوبوس جهت خدمات رسانی و جابجائی زائرین به مرز مهران اعزام شدند.

شهبازی در ادامه گفت:  با ورود زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) به منطقه مهران خدمات رسانی اتوبوس ها آغاز خواهد شد و بر اساس توافق ها و هماهنگی های صورت گرفته، زائرین را تا اولین  ورودی مرز جابجا می کنیم..

وی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها تا ۹ شهریور ماه در مرز مهران مستقر و به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد، ادامه داد: یک دستگاه امداد فنی به همراه یک تیم متخصص امورات خدمات فنی، پشتیبانی و نظارتی این ناوگان اعزامی را عهده‌دار می‌شوند.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در روز اربعین حسینی هم به کاروان بزرگ جاماندگان اربعین در پاکدشت  خدمات رسانی خواهیم کرد.

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *