امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

خواستگاری، دست قاضی قلابی را رو کرد

گلستان - ابتکارآنلاین: رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می‌کرد، در یک مراسم خواستگاری خبر داد.
کد خبر: 12361
زمان انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ بعد از ظهر -
59 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – حیدر آسیابی، ظهر پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان این قاضی قلابی و هم‌دستش در یک مراسم خواستگاری بازداشت شدند.

وی با اشاره به اینکه فرد خاطی با معرفی خود به عنوان قاضی از مردم کلاهبرداری می‌کرد، افزود: یک قبضه اسلحه کمری و فشنگ جنگی نیز، هنگام دستگیری از متهمان کشف شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این افراد به اتهام جعل عنوان و کلاهبرداری بازداشتند و تحقیقات تکمیلی درباره تعداد قربانیان این افراد ادامه دارد.

آسیابی با اشاره به اینکه با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ کارچاق کن در حوزه‌های قضایی استان شناسایی و دستگیر شدند، افزود: شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز، گزارش‌های مردم درباره کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می‌کند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *