امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در شهرری برگزار شد

ری - ابتکارآنلاین: همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، مراسم بزرگداشتی با حضور مردم، مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی ری چهارشنبه شب در مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: 12347
زمان انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ بعد از ظهر -
68 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – همزمان با هشتم شهریورماه سالرور شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آخرین روز از هفته دولت مراسم بزرگداشتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری، حجت الاسلام و المسلمین صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، بشارت سرپرست فرمانداری ویژه ری و سایر مسئولین و باحضور جمعی از شهروندان و نمازگزاران در مسجد حضرت صاحب الزمان «عج» شهرری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری در ابتدای این مراسم در سخنانی با اشاره به ایام هفته دولت، گفت: در آخرین روز از هفته دولت گرامی میداریم یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را که با عمل خود اثبات کردند حتی در کوتاه ترین زمان می توان با خدمتی خالصانه و مجاهدانه در یاد و خاطره مردم ماندگار شد و برای خود باقیات الصالحات ارزشمندی را برجای گذاشت.

محمد بشارت افزود: امروز نیز دولت مردمی آیت الله دکتر رئیسی با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر در این مسیر گام نهاده و با وجود تمامی مشکلات و کاستی های داخلی و خارجی، مجموعه دولت سیزدهم اقدامات بسیار مثبتی را در جهت رشد و پیشرفت ایران اسلامی و افزایش سطح رفاه و رضایتمندی ملت شریف ایران انجام داده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در سطح شهرستان ری، گفت: بدنبال سفر پربرکت ریاست جمهوری به این شهرستان بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان مصوبات سفر به شهرها و روستاهای ری اختصاص داده شد.

به گفته بشارت، طی امسال و سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه افزایش سرانه های آموزشی، بهداشت و درمان، تکمیل و توسعه جاده ها و راههای مواصلاتی، اشتغال آفرینی، تولید داخلی و صنعت، توسعه فضای سبز، گازرسانی و آبرسانی به روستاهای فاقد انشعاب و بطور کلی در مسیر رشد و توسعه هرچه بیشتر قبله تهران انجام شده و یا درحال اجرا است.

این مسئول یادآور شد: به لطف خداوند امروز نهضت خدمت بی منت باحضور حضرت آیت الله رئیسی و تمامی مدیران و کارکنان جهادی ادارات و دستگاه ها و با کمک وفاق و همدلی شکل گرفته حول محور حضرت حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری و سایر ائمه جمعه و جماعات، حضرت حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر تولیت معزز آستان حضرت عبدالعظیم و تمامی عزیزان در سطح شهرستان ری شکل گرفته است و مردم شریف این منطقه بخوبی می توانند آثار و برکات این امر مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: با وفاق و همدلی شکل گرفته میان مجموعه دولت و تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با مجموعه دادگستری و دادستانی، ارگان های نظامی، انتظامی و امنیتی و سایر نهادها در سطح شهرستان ری، هدفی واحد که همان خدمت خالصانه به مردم و شهروندان است سرلوحه کار تمامی مدیران‌ و مسئولین شهرستان قرار گرفته و اقدامات بسیار خوبی انجام و یا درحال اجرا است که باید اطلاع رسانی شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *