امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

هیچگاه خواب‌های آشفته این سردمدار استکبار تعبیر نمی‌شود

بوشهر – ابتکارآنلاین: عزیزی گفت: لحظه لحظه حرکت‌ها، برنامه‌ها و اهداف آمریکا رصد می‌شود و هرگونه خطا آمریکا با پاسخی پشیمان کننده همراه خواهد بود.
کد خبر: 12353
زمان انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ بعد از ظهر -
66 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه جاوید و ماندگار هستند.

وی با بیان اینکه در تاریخ هر ملتی فراز و نشیب‌ها و تلخی و شیرینی‌های مختلفی در مسیر تکامل و شکوفایی ملت به‌وجود می‌آید گفت: شهیدان رجایی و باهنر پرچمدار اقتدار، عزت، بصیرت، آگاهی و تکامل ملت ایران اسلامی هستند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ترور ۱۷ هزار نفر از ملت ایران توسط دشمنان به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را یادآور شد و گفت: دشمنان برای متوقف کردن مسیر انقلاب اسلامی ۱۷ هزار نفر از ملت و شخصیت‌های ایران اسلامی را در طول ۴۳ سال گذشته ترور کرده است، ولی این نظام با بالندگی مسیر رشد و تکامل طی می‌کند.

عزیزی با اشاره به الگو بودن شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: ملت ایران از شهادت ترس و واهمه ندارد و به گفته شهید سلیمانی ملت ما ملت امام حسین علیه‌السلام است.

وی ریشه اراده ملت بزرگ ایران اسلامی را اعتقادی و الهی دانست و تاکید کرد: شهادت برای ملت ایران اسلامی افتخار و عزت محسوب می‌شود ما را از شهادت نترسانید، چون ملت ایران در مکتب عاشورا و انقلاب اسلامی رشد یافته‌اند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شهدا را از افتخارات ملت ایران دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیس علی دلواری سردار مبارزه با استعمار جنوب ایران تصریح کرد: استان بوشهر دارای تاریخ مبارزاتی مهمی است و پرچمدار مبارزه با استعمار انگلیس و استکبار آمریکا در خلیج‌فارس است.

عزیزی پاسخ خطای راهبردی آمریکا را پشیمان‌کننده دانست و بیان کرد: هرگونه خطای آمریکا با پاسخی پشیمان کننده همراه خواهد بود چراکه لحظه لحظه حرکت‌ها، برنامه‌ها و اهداف آمریکا رصد می‌شود.

وی با اشاره به اضمحلال آمریکا در جهان خاطرنشان کرد: افول آمریکا فرا رسیده و فروپاشی رژیم صهیونیستی در حال تحقق یافتن است، دیگر آمریکا ابرقدرت جهان نیست کشوری شکست خورده در سرزمین‌های اسلامی است و هیمنه آمریکا در ایران اسلامی فرو ریخته شد و هیچگاه خواب‌های آشفته این سردمدار استکبار تعبیر نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در هفته دولت برنامه‌های مهمی در استان بوشهر در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی اجرا شده است.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با اشاره به هشتم شهریور سالروز مبارزه با تروریست اظهار داشت: ۲ شخصیت بزرگ مذهبی و علمی، شهیدان محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر، در دوران کوتاه خدمت، اما پر برکت خود، به جایگاهی پایدار و ارجمند در تاریخ و فرهنگ ملی ایران دست یافتند.

وی اخلاص در عمل، صداقت و صراحت، عدالت‌طلبی، شجاعت، عقلانیت آرامش، تلاش و پشتکار صادقانه مبتنی بر استقرار مدیریت اسلامی در جامعه دینی و انقلابی ایران و از همه مهمتر همدلی و همراهی با مردم و عملی شدن و اجرا سیاست‌های حمایتی را از بارزترین نقاط کارنامه درخشان این شهیدان رجایی و باهنر دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تاکید بر معرفی فرهنگ انقلابی و جهادی شهیدان رجایی و باهنر گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و فرهیختگان جامعه فرهنگی و اجتماعی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برنامه‌های مهمی در ترویج فرهنگ ایثارگری و خدمت‌رسانی شده است.

(منبع: باشگاه خبرنگاران جوان)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *