امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴ هزار زائر اربعین از اسلامشهر عازم کربلا شدند

اسلامشهر – ابتکارآنلاین: امسال بیش از چهار هزار زائر از اسلامشهر راهی کربلا شدند تا در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کنند.
کد خبر: 12344
زمان انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ قبل از ظهر -
60 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مراسم بدرقه زائران اربعین حسینی با حضور حسین حبیبی فرماندار و رئیس ستاد اربعین شهرستان و حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر در پایانه مسافربری این شهر عصر و شب چهارشنبه برگزار شد.

حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر در حاشیه این آئین ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی به خبرنگاران گفت: امسال نیز همچون سال گذشته امکان اعزام ارزان قیمت قریب به چهار هزار نفر از زائران اربعین حسینی با بیش از ۱۶۰ دستگاه اتوبوس از اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی به مرز مهران فراهم شد که این اعزام ها به مرور انجام می شود.

وی به برگزاری جلسات متعدد ستاد اربعین و کمیته های این ستاد در هفته های اخیر اشاره کرد و توضیح داد: بخش عمده امورات مربوط به راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی توسط مردم و علاقمندان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام می شود و مسئولان نیز بیشتر هماهنگی و تسهیل گری امور را انجام می دهند.

فرماندار اسلامشهر همچنین به برگزاری جلساتی با مسئولان موکب های اسلامشهری در مسیر پیاده رویی نجف تا کربلا نیز اشاره کرد و افزود: تلاش شد تا با استفاده از ظرفیت خیرین و ساماندهی نذورات مردمی، پشتیبانی لازم از این موکب ها نیز صورت گیرد.

در این مراسم که معاونین فرماندار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار اسلامشهر و خانواده زائران اربعین حسینی نیز حضور داشتند، پس از نوحه خوانی بدرقه زائران به سمت مرز مهران انجام شد.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *