امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتشار بوی گاز در برخی مناطق اصفهان

اصفهان - ابتکارآنلاین: مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به انتشار بویی شبیه به بوی گاز در منطقه رهنان، ملک شهر، خیابان امام خمینی (ره)  و محله خانه اصفهان گفت: تیم‌های محیط زیست برای بررسی دوربین‌های نظارتی آن منطقه اعزام شدند.
کد خبر: 12527
زمان انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ بعد از ظهر -
54 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از تسنیم – منصور شیشه‌فروش اظهار داشت: از شب گذشته گزارش‌های مردمی مبنی بر انتشار بویی شبیه به بوی گاز در منطقه رهنان، ملک شهر، خیابان امام خمینی (ره)  و محله خانه اصفهان گزارش شد.

وی افزود: تیم‌های آتش‌نشانی در منطقه موضوع را بررسی کردند  و شواهد حاکی از آن بود که یک تانکر  مواد شیمیایی را وارد منهول فاضلاب کرده و منطقه را ترک کرده بود و تیم  های آتش‌نشانی و آبفای اصفهان بعد از بررسی، منهول را شست و شو دادند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه هنوز کمی از بو استشمام می‌شود، گفت: تیم‌های محیط زیست برای بررسی دوربین‌های نظارتی آن منطقه اعزام شدند تا شخص متخلف را شناسایی کنند و گاها بعضی افراد سودجو بقایای مواد شیمیایی را که باید در سایت پسماند امحا کنند گاهی در  چنین اراضی تخلیه می‌کنند و این عمل غیر قانونی است و از شهروندان درخواست می‌کنیم مواردی که مشاهده می‌کنند با تلفن های ۱۱۰ و  ۱۲۲ اطلاع دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *