امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمن حوزه تعلیم و تربیت و نسل جدید را هدف گرفته است

بهارستان – ابتکارآنلاین: در آستانه بازگشایی مدارس، نشست مشترک شوراهای آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان بهارستان برگزار شد.
کد خبر: 12546
زمان انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ قبل از ظهر -
52 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – نشست مشترک شوراهای آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان بهارستان در آستانه بازگشایی مدارس پیرامون بررسی و هماهنگی برنامه ها و اقدامات لازم  به ریاست عبداله نوحی فرماندار و با حضور اعضای شورا و اکبریان رئیس نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) فرمانداری برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که مدیران آموزش و پرورش نواحی یک و دو به ارائه گزارش مصوبات جلسه قبل و قرائت و پیگیری دستور جلسه پرداختند، فرماندار بهارستان با بیان اینکه نه فقط آموزش و پرورش بلکه شورای آموزش و پرورش متولی امور است، گفت: این شورا باید تصمیمات لازم را جهت هماهنگی امور و برنامه ریزی های لازم اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه، دشمن، حوزه تعلیم و تربیت و نسل نوجوان و جوان را هدف قرار داده است، اظهار داشت: ما هم باید با تولید محتوای مناسب، به مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن بپردازیم و نباید با غفلت از تعلیم و تربیت در مدرسه، آنرا در فضای مجازی رقم بزنیم.

نوحی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ثمره خون بیش از ۲۵۰ هزار شهید است، گفت: کسانی که در آموزش و پرورش هستند باید جایگاه خود را قدر دانسته و نقش الگویی و تربیتی خود را حفظ کنند.

فرماندار بهارستان رتبه بندی معلمان بعد از ۱۱ سال را یکی از اقدامات مهم دولت در زمینه آموزش و پرورش عنوان کرد و یادآور شد: در شهرستان بهارستان نیز برای اولین بار، ده باب مدرسه ۱۵ کلاسه همزمان در حال احداث است و ده سالن ورزشی و چمن مصنوعی در محوطه مدارس در حال تکمیل است که در تاریخ شهرستان بهارستان بی نظیر است.

وی با تأکید بر لزوم ساماندهی و شاداب سازی مدارس، گفت: با توجه به همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و جشن های ربیع، انتظار داریم مدارس در این زمینه پیشقدم شده و نسبت به برگزاری جشن های متناسب اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان ساخت: دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم است و باید نسبت به ایجاد امید و شور و نشاط اجتماعی در بین آنها بویژه رأی اولی ها که عمدتاً از بین دانش آموزان هستند، اقدام کنیم.

 

 

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *