امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقلیم کردستان فرصتی بی نظیر برای صادرات کالاهای قزوین است

قزوین - ابتکارآنلاین: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین گفت: اقلیم کردستان بازاری مناسب و فرصتی بی نظیر برای صادرات کالاهای صنعتی این استان است.
کد خبر: 12699
زمان انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ بعد از ظهر -
37 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – علی رحمانی روز پنجشنبه در نشست مشترک با مسوولان اقتصادی استان با هیات اقتصادی اقلیم کردستان عراق،‌ اظهار کرد: قزوین یکی از استان‌های امن برای سرمایه‌گذاری است و از سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان عراق دعوت می‌کنیم بدون واسطه با واحدهای صنعتی قزوین در ارتباط باشند.

وی تاکید کرد بیان کرد: امیدوارم این جلسه و سفرهای بعدی مقام های اقلیم کردستان زمینه ساز برقراری ارتباط بیشتر بین سرمایه‌گذاران عراق با تولیدکنندگان قزوین شود.

به گفته وی، قزوین جزو پنج استان برتر تولیدی کشور محسوب می شود و در تولید محصولاتی مانند مرغ، گوشت قرمز و محصولات صیفی سرآمد است.

رحمانی با اشاره به اینکه قزوین در حوزه سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های مغفول مانده دیگری مانند گردشگری تاریخی، گردشگری طبیعی و گردشگری درمانی دارد،‌ خاطرنشان کرد: از مردم اقلیم کردستان عراق دعوت می‌کنیم ضمن سفر به قزوین از ظرفیت‌های گردشگری موجود در این استان استفاده کنند چرا که مدیریت عالی استان به دنبال توسعه گردشگری طبیعی، تاریخی و درمانی است و زیرساخت‌های موجود در استان نیز به مرور تقویت خواهد شد.

یک هیات ۱۱ نفره از اقلیم کردستان روز گذشته به منظور بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی قزوین به این استان سفر کرده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *