امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

توزیع سرانه‌های ورزشی در شهرستان دماوند به شکل عادلانه‌ای انجام گیرد

دماوند – ابتکارآنلاین: رضا طاهر خانی فرماندار دماوند گفت: شناسایی استعدادهای ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش در مدارس شهرستان دماوند در اولویت برنامه های ورزشی است، برای عملی شدن این امر باید توزیع سرانه‌های ورزشی در شهرستان دماوند به شکل عادلانه‌ای انجام گیرد.
کد خبر: 12826
زمان انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸ بعد از ظهر -
31 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند عصر روز یکشنبه در نشست شورای ورزش شهرستان دماوند اظهار داشت: باید فضاهای ورزشی در سطح شهرستان دماوند به شکل عادلانه‌ای توزیع شوند تا جوانان و نوجوانان در مناطق محروم از این فضاها به نحو احسن بهره‌ کافی را ببرند تا فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش در مدارس ایجاد شود.

وی افزود: در این زمینه عدالت ورزشی را مردم در سطح شهرستان دماوند احساس کنند و این ذهنیت ایجاد نشود که به برخی از رشته‌های ورزشی اجحاف شده است.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: با توجه به فرارسیدن مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید باید تعاملی با هدف ترویج فرهنگ ورزش در مدارس بین اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند و آموزش و پرورش صورت بگیرد تا شاهد ایجاد شور و نشاط در مدارس باشیم.

طاهرخانی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در بین دانش‌آموزان، گفت: مسئولان امر باید زمینه برگزاری مسابقات گروهی و انفرادی را فراهم کنند.

وی افزود: استعدادیابی ورزشی برای دانش‌آموزان را با هدف شناسایی جوانان ورزشکار برتر در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی گروهی و انفرادی باعث می‌شود که جوانان و نوجوانان شهرستان دماوند استعدادهای خودشان را نشان بدهند.

طاهرخانی گفت: همچنین با هدف ایجاد شادی و نشاط در مدارس سطح شهرستان دماوند حتما برنامه‌ریزی عملی و اجرایی انجام گیرد.

برنامه‌های متنوع ورزشی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و تربیت‌بدنی در شهرستان دماوند برگزار می‌شود

افشین هادی چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند با همکاری شهرداری‌ها به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزاری مسابقات، همایش‌ها و پیاده‌روی خانوادگی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: به‌زودی خانه جوان در محل سابق ساختمان اداره ورزش و جوانان دماوند جنب سالن ورزشی شهید مدنی راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند بیان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند طی جلساتی برای حل مشکل وام ازدواج اقداماتی را انجام داده است

چگینی ادامه داد: طبق ماده ۸۸ اکثر اماکن ورزشی را به دستور فرماندار شهرستان دماوند و با موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار داده است تا شاهد کاهش هزینه‌های ورودی به ورزشکاران باشیم.

وی گفت: همچنین برنامه‌های متنوع و مسابقات ورزشی و یادواره شهدای ورزشکار را در هفته تربیت بدنی در دستور کار داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند اظهار داشت: با قول فرماندار شهرستان دماوند در هفته دولت در جمع ورزشکاران خانه کشتی با مساعدت شهرداری دماوند مبلغ ۵۰ میلیون تومان جهت تعویض روکش‌ تشک‌های کشتی تخصیص خواهد یافت.

چگینی در پایان گفت از مساعدت مجموعه فرمانداری و شهرداری دماوند که همیشه حامی ورزش بوده‌اند نهایت تشکر و قدردانی می‌شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *