امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصحاب فرهنگ و هنر پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

ایلام - ابتکارآنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سال گذشته دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تعطیلی فرهنگ و هنر در کشور بود، گفت: اصحاب فرهنگ و هنر پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
کد خبر: 12976
زمان انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ بعد از ظهر -
224 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین –  محمدمهدی اسماعیلی شامگاه پنجشنبه در آیین اختتامیه جشنواره طنز «تی‌تالی» استان ایلام که در شهرستان ایوان برگزار شد، اظهار داشت: نگاه عدالت محور دولت در سطح کشور در حال گسترش است و تحقق عدالت فرهنگی یکی از مهمترین شعارهای دولت سیزدهم است که در دستور کار قرار دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عدالت فرهنگی و مردمی‌سازی فرهنگ و هنر به این معناست که همه بخش‌ها و نقاط کشور با هر گویش، نگاه و فاصله از کشور ظرفیت و فرصت امکان بروز استعدادها فراهم شود.

اسماعیلی با بیان اینکه نباید زیرساخت‌های فرهنگ و هنر تنها در پایتخت خلاصه شود، خاطرنشان کرد: همه جای کشور پر از استعدادهایی است که نیازمند شکوفا شدن هستند.

وی ادامه داد: حضور وزیر در این شهرستان ادای دینی به هنرمندان مناطق کمتر برخوردار است.

اسماعیلی با بیان اینکه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در این شهرستان به وقوع پیوسته است، افزود: مردمان این دیار به ویژه هنرمندان این دیار پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته در جنگ ترکیبی به دنبال تعطیلی فرهنگ و هنر بودند که این خواسته محقق نشد، گفت: در سال گذشته پررونق‌ترین دوره فرهنگ و هنر کشور در نقطه‌ای پدید آمد که دشمنان به دنبال تعطیلی آن بودند.

وی با بیان اینکه همه پروژه‌های نیمه تمام حوزه فرهنگ در استان ایلام را اتمام و‌ تکمیل خواهیم کرد، افزود: از همه اصحاب فرهنگ و رسانه استان حمایت خواهیم کرد.

جشنواره تئاتر طنز «تی‌تالی» استان ایلام با معرفی برگزیدگان به‌کار خود پایان داد.

(منبع: تسنیم)

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *