امروز سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

مسئولیت هنرمندان ارزشی و معتقد راز ماندگاری هنر است

پاکدشت - ابتکارآنلاین: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی استقرار دفتر بسیج هنرمندان و انجمن های هنری در خانه فرهنگ و قلم شهرستان پاکدشت با حضور مرتضی علوی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و اعضای شورای بسیج هنرمندان در سالن جلسات اداره برگزار شد.
کد خبر: 13009
زمان انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ بعد از ظهر -
119 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مرتضی علوی فرمانده بسیج هنرمندان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت در این جلسه اظهار داشت: جذب هنرمندان انقلابی، سازماندهی در رشته‌های مختلف، حفظ انسجام از اهداف سازمان بسیج هنرمندان است. سازمانی که از انجمن هنری، تئاتر، تجسمی، خوشنویسی، تعزیه، داستان و … تشکیل شده است. مسئولیت هنرمندان ارزشی و معتقد راز ماندگاری هنر است و استفاده از قالب هنر برای محقق شدن فرهنگ امری ضروری به شمار می رود و مهم‌ترین وظیفه سازمان بسیج هنرمندان تلاش برای اعتلای هنر ارزشی ایرانی اسلامی است. به همین منظور سازمان بسیج هنرمندان شهرستان برای اعتلای فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی را برگزار کرده است.

گفتنی است که در این جلسه مقرر شد تا انجمن های هنری با مدیریت بسیج هنرمندان در خانه فرهنگ و قلم مستقر شده و به فعالیت های خود ادامه دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *