امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری جشن بزرگ عاطفه ها در شهرستان بهارستان

بهارستان - ابتکارآنلاین: با اهتمام کمیته امداد بخش های گلستان و بوستان و ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان بهارستان، جشن بزرگ عاطفه ها با شعار «آینده ساز باشیم» برگزار گردید.
کد خبر: 13138
زمان انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ بعد از ظهر -
31 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت الاسلام والمسلمین نورپور امام جمعه بخش گلستان در این مراسم که روح اله شریفی سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری و جمعی از خیرین نیز حضور داشتند، به موضوع پویش مهر که رئیس جمهور در آغاز تحصیلی آن را مطرح نمود، اشاره کرد و گفت: امید است معلمان، مربیان، مدیران و دانش آموزان درباره این موضوع تحقیقات لازم کنند که ما قبل از انقلاب کجا بودیم و چه شرایطی داشتیم و امروز علی رغم همه ی مشکلات تحمیلی از جانب دشمنان به کجا رسیده ایم. ما در عرصه  های مختلف پیشرفت کرده ایم و به تعبیر رهبر عزیز و حکیم به قله رسیده ایم.

در مراسم بخش بوستان نیز حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بخش بوستان همزمانی دفاع مقدس با جشن بزرگ عاطفه ها را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای کمک و احساس مسئولیت در برابر همدیگر است تا همه از تحصیل و علم آموزی بهره‌مند شوند.

در این آیین خیرخواهانه، کمک های شایانی از جمله بیش از ۱۰۰۰ بسته نوشت افزار، کیف و لوازم تحصیل جهت توزیع در بین دانش آموزان نیازمند جمع‌آوری گردید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *