امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به بانوان کار آفرین ملارد پرداخت شده است

ملارد - ابتکارآنلاین: مسئول امور بانوان و خانواده شهرستان ملارد گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به بانوان کارآفرین در شهرستان ملارد در استان تهران پرداخت شده است.
کد خبر: 13130
زمان انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰ بعد از ظهر -
65 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – فاطمه حاجی زاده افزود: در شش ماهه نخست سالجاری با اعطای ۲۶ فقره تسهیلات کم بهره کارآفرینی برای ۲۸۷ نفر اشتغالزایی شده است.

وی در بازدید از سه کارگاه تولیدی در روستای قبچاق و منطقه مارلیک از اشتغالزایی در کارگاههای کوچک برای ۲۸۷ نفر در شش ماهه نخست سالجاری خبر داد.

مسئول امور بانوان و خانواده شهرستان ملارد گفت: از بانوان کارآفرین در شهرستان ملارد با اعطای تسهیلات کم بهره حمایت صورت
می گیرد.

حاجی زاده با بیان اینکه حمایت از بانوان کارآفرین در دستور کار فرمانداری قرار دارد؛ افزود: در همین راستا با همکاری خوب دفتر بانوان و خانواده استانداری تهران برای ۲۶ طرح کارآفرینی بیش از ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره ارائه شده است.

وی هدف از بازدید از کارگاه های تولیدی کوچک را احصا ظرفیت ها و بررسی مشکلات کارآفرینان عنوان کرد و ادامه داد: پیگیری و رسیدگی به درخواست بانوان کارآفرین شهرستان تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت .

مسئول امور بانوان و خانواده شهرستان ملارد گفت: این اقدام تداوم خواهد داشت تا زمینه اشتغال بانوان خودسرپرست و گسترش کسب و کار خانواده محور فراهم شود.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *