امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نانوایی‌های شهرری ۶ میلیارد ریال جریمه شدند

ری - آبرومند: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اعلام کرد: در نیمه نخست سال جاری یکهزارو چهار پرونده تعزیراتی برای نانوایی های این شهرستان تشکیل و ۶ میلیارد ریال نیز برای آنها جریمه صادر شد.
کد خبر: 13237
زمان انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ بعد از ظهر -
36 بازدید

به گزارش خبرنگار آبرومند – سهیل یعقوب نژاد گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه و در راستای اجرای مستمر طرح های بازدید دوره ای و نظارت بر واحدهای ی نانوایی سه هزار و ۷۸۰ مورد بازدید دوره ای از واحدها های صنفی عرضه نان در شهرستان ری انجام شد.

وی عمده تخلفات صورت گرفته در این واحدها را مواردی چون گران فروشی، کم فروشی و فروش اجباری دانست و از شهروندان خواست هرگونه شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ اعلام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موارد تخلف در این حوزه عرضه خارج از شبکه آرد دولتی و فروش غیرقانونی آرد سهمیه ای در بازار آزاد است که در این راستا تاکنون بیش از یکهزار و ۳۰۰ کیسه آرد دولتی از متخلفان کشف و ضبط و جهت تشکیل پرونده قضایی به اداره تعزیرات ارجاع شد.

شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *