امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح طرح های عمرانی رباط کریم

رباط کریم- مراسم رونمایی و افتتاح از پروژه‌های عمرانی شهرداری رباط کریم با حضور مسئولین برگزار شد.
کد خبر: 13293
زمان انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ بعد از ظهر -
35 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – آئین رونمایی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری رباط کریم با حضور حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه رباط کریم، سید امید احمدی فرماندار رباط کریم، هادی رحمتی، سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، مسئولین استانی و شهرستانی روز دوشنبه برگزار شد، تا پروژه‌های اجرا شده در ۵۳ روز گذشته سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر رباط کریم تحویل شهروندان شود.

مدیریت شهری رباط کریم با سه پروژه اصلاح هندسی در میدان آبشناسان و میدان امام خمینی (ره) شامل احداث دوربرگردان قبل از میدان آبشناسان در بلوار دانشجو و بلوار یادگار امام (ره) و همچنین دوربرگردان قبل از میدان امام خمینی (ره) توانست قدم بزرگی در بحث کاهش ترافیک و دسترسی آسان‌تر شهروندان به تمام نقاط شهر بردارد.

دیگر طرح اجرا شده مدیریت شهری که در کمتر از یک ماه به سرانجام رسید، المان میدان آزادگان بود، که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهر رباط کریم با قدمت هفت هزارساله دارای بناها و آثار تاریخی فراوانی است و نکته قابل تأمل در این سال‌ها مهجوری این آثار تاریخی بوده از همین رو با اهتمام ویژه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری رباط کریم، ساخت تفرجگاه در کنار پل تاریخی بازارک کلید خورد، تا اولین قدم در تاریخ شهرداری رباط کریم برای رفع مهجوری آثار تاریخی برداشته شود.

ساماندهی و مناسب سازی مسیر دسترسی به ایستگاه راه آهن از جمله موضوعاتی است که سالیان جز مطالبه و دغدغه‌های شهروندان دیار کریمان بود و این پروژه مهم عملیاتی شد تا همت مسئولین شهری در توجه به مطالبات اساسی شهروندان نمایان شود.

افتتاح طرح‌های عمرانی مدیریت شهری رباط کریم در روز سه شنبه

پروژه فیبرنوری، پروژه پایش تصویری، سامانه ۱۳۷، سامانه شکایات ۱۸۸۸ و برنامه کاربردی ویژه موبایل شهرداری رباط کریم از دیگر پروژه‌های خدماتی و ترافیکی است که سه شنبه در اختیار شهروندان فهیم رباط کریمی قرار خواهد گرفت.

نظام ایمنی شهر از دیگر پروژه‌هایی است، که برای اولین بار در کشور در کهن شهر رباط کریم اجرایی خواهد شد تا بر نحوه حفاری و ساخت ساختمان‌ها نظارت نماید.

این طرح از جمله پروژه‌هایی که درآمد پایدار برای شهرداری ایجاد خواهد کرد، همه این اقدامات شهرداری باعث شد تا سرپرست شهرداری بتواند در جایگاه بهترین شهرداران استان تهران قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، تلاش‌های شبانه روزی آقای صیفی سرپرست شهرداری رباط کریم در کمترین مدت زمان در حوزه‌های مختلف مدیریت شهر باعث شد که این مدیر بومی در رده جایگاه استانی قرار بگیرد.

«مدیریت جهادی» مدیریتی است، خستگی‌ناپذیری و شوق به کار و اگر همراه با جدیت و شوق نباشد، ممکن است در ادامه و براثر برخورد با مشکلات مسیر، به سرخوردگی و ناامیدی منجر شود.

هشت پروژه عمده در رباط کریم نیز هفته دولت به بهره برداری رسیده است

پیش از این و در هفته دولت نیز هشت پروژه عمده عمرانی، فرهنگی، آموزشی و صنعتی در رباط کریم افتتاح شده بود، که مدرسه شماره ۹ و ١٠ فاز ۶ پرند، تعداد ١٨۵٠ واحد مسکن مهر، مدرسه شماره ۳ استثنایی جنوب فاز ۶ پرند، چند شرکت تولیدی در شهرک صنعتی پرند، افتتاح دارالقرآن و کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی شهر نصیرشهر از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی افتتاح شده در رباط‌کریم طی هفته دولت است.

شهر رُباط‌کریم مرکز شهرستان رباط کریم در استان تهران است که در فاصلهٔ ۲۵ کیلومتری جنوب غربی از تهران قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *