امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بحث اتباع چالش بزرگی است که تهدیدها و ظرفیت‌هایی همراه دارد

ملارد - ابتکارآنلاین: معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: ۷۲ درصد از مردم آمادگی حضور در پیاده‌روی اربعین را داشتند و حدود ۵۰ درصد هرشب در مراسم ها شرکت کردند.
کد خبر: 13283
زمان انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ قبل از ظهر -
28 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سیدعباس جوهری شامگاه یکشنبه در یازدهمین جلسه منطقه‌ای شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام‌جمعه موقت تهران و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران، فرمانداران غرب استان، ائمه جمعه و دیگر اعضا در مسجد خاتم الانبیا مارلیک برگزار شد اظهار کرد: بحث اتباع چالش بزرگی است که تهدیدها و ظرفیت‌هایی همراه دارد و حضور ۲ و نیم میلیون نفر جمعیت اتباع در استان قابل توجه است. این جمعیت هزینه‌هایی به‌خصوص در حوزه آموزش و پرورش به همراه دارد.

وی گفت: ۷۲ درصد مردم آمادگی حضور در پیاده‌روی اربعین را داشتند و حدود ۵۰ درصد مردم هرشب در یک برنامه امام حسینی و هیئت شرکت کردند و این آمارها قابل توجه است.‌

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با تأکید بر اهمیت برنامه‌های شهدایی و یادواره‌ها افزود: کنگره‌ها و یادآوره‌ها با همکاری دانش‌آموزان برگزار شود و مراسم سالگرد شهید مصطفی صدرزاده در محل زندگی بازتاب‌ها و آثار خوبی همراه داشت.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *