امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی قاب خاکی در ملارد

ملارد – ابتکارآنلاین: مراسم اختتامیه اولین جشنواره هنرهای تجسمی، نهم مهر ۱۴۰2 با معرفی برگزیدگان در شهرستان ملارد به کار خود پایان داد.
کد خبر: 13353
زمان انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ قبل از ظهر -
34 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مراسم اختتامیه اولین جشنواره  هنرهای تجسمی با عنوان قاب خاکی با حضور مهدی رمضانی چابک سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مصطفی نصیری معاونت هنری و سینمایی اداره کل، علی اکبر جهانی نژاد فرمانده سپاه ملارد و امیر پورروشن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن زنده یاد سلمان هراتی برگزار شد.

مهدی رمضانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در این آئین با قدردانی از انجمن هنرهای تجسمی گفت: انجمن ها توانایی مدیریت و برگزاری جشنواره را دارد، بدون تردید این رویه را در ادامه کار خواهیم داشت و کار را به خود هنرمندان می سپاریم، هر جا کار به اهلش سپرده شود، نتیجه قابل قبول است. هنرمندان نیز خود به خوبی می دانند چطور کار را به شکل ویژه ای انجام دهند.

وی با اشاره به رسالت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: نیاز است که هنرمندان در عرصه عمومی و در مسائل اساسی جامعه حضور پیدا یابند و بتوانند با خلاقیت و ابتکاری که دارند، نقش ایفا کنند.

در ادامه سحر صانعی دبیر اولین جشنواره در سخنانی اظهار داشت: جشنواره قاب خاکی برای اولین بار در شهرستان ملارد برگزار شد و این جشنواره با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد و شهرداری ملارد برگزار و از میان ۳۹۷ اثر هنری تجسمی ارسال شده به دبیرخانه ۲۳۲ اثر به بخش داوری راه یافت و به ترتیب تینا قویدل از استان البرز، سحر دست بسته و پریسا دیانی از استان تهران به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

گفتنی است که بنابر نظر هیئت داوران جشنواره هنرهای تجسمی(قاب خاکی)، محمد مهدی جهان از استان البرز به دلیل ارایه پرتره از چهار شهید دفاع مقدس و شرایط سنی و همچنین علاقه به شهدای وطن به عنوان اثر شایسته تقدیر اعلام شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *