امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به طرح‌های آبی کردستان

کردستان - ابتکارآنلاین: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان از اختصاص بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به طرح‌های آبی کردستان خبر داد.
کد خبر: 13396
زمان انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲ بعد از ظهر -
32 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – آرش آریانژاد امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان گفت: با توجه به افزایش ۱۸۲ درصدی اعتبارات پروژه‌های حوزه آب، نسبت به سال‌های اخیر؛ امسال شاهد خاتمه طرح‌های اولویت‌دار و جاری شدن امید در رگ‌های استان خواهیم بود.

وی، با اشاره به تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریالی به طرح های آبی استان اظهار کرد: به ثمر نشستن این طرح‌ها و منتفع شدن مردم از منافع آن انتظاری دیرینه بوده که به لطف خدا و همت مسئولان امر در سال‌جاری به بهره‌برداری خواهند رسید و این امر سبب رونق اقتصادی، توسعه کشاورزی، اشتغالزایی و مهاجرت معکوس خواهد شد.

مهندس آریانژاد افزود: اعتبارات مصوب محقق شده در طرح‌های ملی و ملی استانی در سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده که این مبلغ بسیار نزدیک به اعتبار مصوب مورد انتظار بر اساس شاخص نرخ تورم سالیانه به میزان ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال می باشد.

وی ادامه داد: این جهش اعتباری، در نوع خود بی‌سابقه بوده و همین امر سبب شد پیشرفت قابل توجهی در طرح‌های توسعه منابع آب استان حاصل گردد و بعد از این نیز چشم‌اندازهای روشن و امیدآفرینی را در بخش آب استان، رقم خواهد زد.

آرش آریانژاد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی دیگر از طرح‌های آبی استان نیازمند تزریق اعتبار لازم برای خاتمه می باشد، پیش‌بینی می‌گردد در سفر ریاست جمهوری به استان کردستان این موضوع طرح و ان‌شاءالله منتج به نتیجه خواهد شد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *