امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح بازارچه تنظیم بازار یاس در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس

پردیس - ابتکارآنلاین: بازارچه تنظیم بازار یاس در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس بمنظور دسترسی آسان شهروندان به مایحتاج عمومی و صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب افتتاح شد.
کد خبر: 13400
زمان انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ بعد از ظهر -
62 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح بازارچه تنظیم بازار در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: در فازهای مسکن مهر مشکلات زیادی در حوزه روبنایی و زیر بنایی داریم و رفع مشکلات روبنایی را با ایجاد تسهیلات برای ساکنان در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: با تکمیل تحویل واحدهای باقی مانده مسکن مهر می توانیم بیش از پیش به مسائل روبنایی ساکنان بپردازیم. طی ۸ سال گذشته شاهد انباشت مشکلات زیادی در حوزه مسکن مهر هستیم و تلاش می کنیم با همراهی و هم افزایی بیش از پیش بتوانیم مشکلات ساکنان را بر طرف کنیم.

قضاتلو ضمن تقدیر از تلاشهای فرمانده سپاه شهرستان برای رفع مشکلات ، توضیح داد: دغدغه فرمانده سپاه برای رفع مشکلات ساکنان ارزشمند و قابل تقدیر است، مشارکت بخش خصوصی برای راه اندازی این بازاراچه منتهی به تسریع بخشی افتتاح این مجموعه در طی ۱۲۰ روز شد.

وی ادامه داد: از سرمایه گذاری بخش خصوصی و همه افرادی که در موضوعات تنظیم بازار، مواد غذایی ، بانک و نانوایی در فازهای مسکن مهر را داشته باشند با ظرفیت خود حمایت می کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: با همراهی شرکت عمران و شهرداری پردیس با تخصیص فضای لازم، مشکل کمبود نانوایی را حل می کنیم، تامین سهیمه آرد برای فازهای جدید مشکلی ندارد پس از راه اندازی نانوایی به سرعت تخصیص داده می شود.

قضاتلو تاکید کرد: در دولت مردمی سیزدهم شانی جز خدمت به مردم نداریم و وظیفه ما خدمت به مردم هست و مشکلات شهروندان را درک می کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس: بازارچه تنظیم بازار در فاز مسکن مهر ۱۱ طی ۱۲۰ روز آماده سازی شد

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: بازارچه تنظیم بازار یاس۲ با حمایت فرمانداری و حمایت شرکت عمران و توسط بخش خصوصی طی ۱۲۰ روز آماده ساز ی و در پایان هفته وحدت به بهره برداری رسید.

سرهنگ ابراهیم گرمابدری روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح بازارچه تنظیم بازار یاس در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: سال گذشته به ساکنان فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس قول دادیم که بازارچه تنظیم بازار و اقتصاد مقاومتی را در این فاز راه اندازی کنیم .

وی ادامه داد :اولین بازارچه تنظیم بازار و اقتصاد مقاومتی را آذر ماه سال گذشته در فاز ۳ پردیس افتتاح کردیم که با توجه به عرضه اقلام با کیفت و قیمت مناسب مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با اشاره به قیمت مناسب اقلام عرضه شده در این بازارچه ، توضیح داد: قیمت اقلام عرضه شده از ۲۰ تا ۴۰ درصد نسبت به بیرون تخفیف دارد.

گرمابدری گفت: گروه بازرسی و نظارت، نماینده تنظیم بازار، ترازوی شاخص در مجموعه حضور دارد و شهروندان می توانند موارد را با مدیریت مجموعه در میان بگذارند و در این راستا از پیشنهادات مراجعان برای خدمات رسانی بهتر استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: شماره تلفن برای پیامک به سامانه ناظر در معرض دید خریداران قرار دارد ، ناظرین نیز در فروشگاه مستقر هستند و ارائه خدمات به ویژه میوه بر اساس قیمت میدان تره بار تهران است و خریداران می توانند قیمت ها را با استفاده از اپلیکیشن «تهران من» مقایسه کنند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: برای راه اندازی نانوایی با تعرفه دولتی منتظر اتصال انشعاب گاز هستیم و بر اساس اعلام تا هفته آینده این اتفاق خواهد افتاد و برای رفاه حال خریداران ، در هفته آینده یک دستگاه خودپرداز در داخل فروشگاه نصب و راه اندازی خواهد شد.

گرمابدری گفت: غرفه های خرازی، لوازم التحریر و سایر ملزومات مورد نیاز در بخش غربی ساختمان به زودی راه اندازی می شود.

وی از راه اندازی مجموعه ورزشی چند منظوره در این فاز خبر دادو اظهار داشت: بزرگترین مجموعه ورزشی چند منظوره در شمال شرق تهران در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس در ابتدای آذر ماه سالجاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: این مجموعه با حمایت فرمانداری ، همراهی شرکت عمران پردیس و مشارکت بخش خصوصی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و با برنامه ریزی انجام شده تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *