امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سارقان ۵۰ میلیاردی آهن‌آلات در فاز ۸ پردیس دستگیر شدند

پردیس - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری سارقان آهن‌آلات به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: دو سارق که اقدام به سرقت آهن‌آلات در شهرستان می‌کردند در فاز ۸ دستگیر شدند.
کد خبر: 13433
زمان انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ بعد از ظهر -
30 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سرهنگ مراد صارمی با اشاره به دستگیری سارقان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت آهن‌آلات در شهرستان پردیس موضوع بررسی و به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و تخصصی مأموران و طی جمع‌آوری سرنخ‌های موجود توسط مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ دره بهشت دو نفر از افراد سابقه‌دار شناسایی و یک نفر متهم دستگیر و پس از شناسایی و اعتراف متهمان محل دپوی آهن‌آلات در یک ضایعاتی فروشی کشف و مسئول ضایعاتی نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس تصریح کرد: متهمان که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات اولیه انجام شده به سرقت آهن‌آلات به ارزش ۵۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ صارمی با اشاره به دستگیری متهمان و سیر قانونی پرونده یادآور شد: برای متهمان سرقت آهن‌آلات پرونده‌ای تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در پایان خاطرنشان کرد: به مالکان ساختمان‌های نیمه‌ساز توصیه کرد علاوه بر به‌کارگیری نگهبانان مورد اعتماد و مطمئن در ساختمان‌های خود از رها کردن میلگرد و سایر اموال با ارزش در محل خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک اطراف ساختمان‌های در حال ساخت را سریعاً از طریق تماس با مرکز فعالیت‌های ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *