امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدال پر افتخار صبر و ایستادگی، بر گردن خانواده شهدا است

ورامین - ابتکارآنلاین: فرمانده انتظامی شرق استان تهران به منظور تجلیل از ایثارگری، جانفشانی و پاسداشت مقام شهدا با خانواده معظم شهیدان محسن تاجیک و امیر رودبارکی در ورامین دیدار کرد.
کد خبر: 13472
زمان انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ بعد از ظهر -
36 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – سردار دلاور القاصی مهر روز شبنه دراین دیدارگفت: خانواده های شهدا عزیزترین کسان خود را در راه انقلاب فدا کردید و در این راه سختیهای فراوان کشیدند مدال پر افتخار صبر و ایستادگی، بر گردن شما خانواده های شهدا است.

وی ادامه داد: از زمان خلقت انسان شر و بدی در کنار خوبی وجود داشته است و تا شیطان نباشد نیکی و خوبی انسانها هم دیده نمی شود و به همین دلیل بزرگمردانی مانند شهید تاجیک و رودبارکی برای حفظ امنیت کشور در مقابل انسانهای شرور که قصد نا امنی داشتند ایستادند تا امروز شما بتوانید در آسایش زندگی کنید و درس بخوانید ما در سنگر های فراجا و شما هم به نوعی در سنگر علم و تحصیل از این انقلاب و این مرز و بوم پاسداری کنید.

القاصی مهر ادامه داد: دلجویی از خانواده معظم شهدا وظیفه ای همگانی است و ما نیز وظیفه خود دانستیم خدمت شما بزرگواران برسیم و خود را شامل دعای خیر خانواده های شهدا قرار دهیم.

شهید محسن تاجیک

شهید محسن تاجیک در سال ۱۳۴۳ در ورامین به دنیا آمد و حین ماموریتی که به آذربایجان غربی برای ضبط مواد قاچاق می رفتند در تاریخ دهم شهریور ۶۶ به شهادت رسید.

شهید امیر رودبارکی

شهید امیر رودبارکی در سال ۱۳۴۵ در شهرستان ورامین چشم به جهان گشود، اوایل سال ۱۳۶۱ توسط کمیته انقلاب اسلامی ورامین به جبهه اعزام شد و در تاریخ سوم خرداد سال ۱۳۶۰ به آرزوی دیرینه خودیعنی شهادت رسید.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *