امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

گلایه تولیت آستان ‌عبدالعظیم (ع) از بی‌توجهی مسئولان به شهرستان ری

ری - ابتکارآنلاین: تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ری قبله تهران است اما متأسفانه برای قبله تهران کاری انجام نشده و نیاز به کارهای بزرگ است و امیدواریم مسئولین با تمام قدرت باعث جهش شهرستان ری با محوریت حرم ‌عبدالعظیم (ع) شوند‌.
کد خبر: 13462
زمان انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ قبل از ظهر -
30 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی عسکر صبح امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به محرومیت برخی مناطق شهرستان ری اظهار داشت: هرکس که در نظام اسلامی مسئولیتی را قبول می‌کند باید درد مردم را بشناسد، این منطقه بسیار محروم است و برای مداوای زخمهای کهنه مردم ری باید چاره اندیشی کنیم.

وی افزود: وضعیت فعلی در برخی مناطق زیبنده نیست و با توجه به اینکه ۴۴ سال از انقلاب گذاشته باید به مردم رسیدگی شود‌.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در ادامه با بیان اینکه در خدمت رسانی معیار باید فقط دین باشد گفت: امروز سیاسیونی داریم که به دنبال مقاصد شخصی هستند لذا باید مراقب نفوذ آدم‌های سوء استفاده‌گر باشید و ملاحظه هیچ کسی را در مسیر حق نکنید.

‌قاضی عسکر بیان کرد: سازشکاری آفت خطرناکی است و از فرماندار جدید می‌خواهم با قدرت و بدون جناح بندی سیاسی به خدمت برای مردم بپردازند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ری قبله تهران است اما متأسفانه برای قبله تهران کاری انجام نشده و نیاز به کارهای بزرگ است و امیدواریم مسئولین با تمام قدرت باعث جهش شهرستان ری با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) شوند‌.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در پایان با تأکید بر اینکه مشکلات حضور اتباع برای مردم شهرستان ری است خاطر نشان کرد: در سفر رئیس جمهور به شهرستان ری از عدم سامان دهی اتباع گلایه کردیم و رئیس جمهور دستور رسیدگی فوری صادر کردند، لذا در این فرصت باید ساماندهی اتباع را در دستور کار قرار دهیم زیرا که مدت‌ها از دستور ریاست جمهوری گذشته و هیچ اقدامی انجام نشده است.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *