امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جبهه مقاومت آینده فلسطین را رقم می‌زند

هرمزگان – ابتکارآنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اسرائیل قدرت اصلی خود را در امنیت نظامی و حوزه اطلاعاتی می‌دانست که شکست خورد و جبهه مقاومت آینده فلسطین را رقم می‌زند.
کد خبر: 13549
زمان انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ بعد از ظهر -
34 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایسنا – مصیب نظری در نود و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس که در سالن جلسات شورای شهر بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این عرصه، افزود: یاد تمام شهدای نیروی انتظامی و شهدای عرصه امنیت که امنیت کنونی خود را مدیون آن‌ها هستیم، گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: به شکرانه عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی که دیروز رزمندگان شریف و جان بر کف انجام دادند، ضربه‌ای تاریخی و درخور فهم رژیم غاصب صهیونیستی را دیدیم، پس از جنگ اعراب تاکنون خسارت و چنین افتضاحی برای رژیم صهیونیستی دیده نشده بود.

نظری اضافه کرد: بسیاری از مردم شریف ما خود به خود این تصاویر را دیدند، انرژی گرفتند و از اینکه مظلوم بر ظالم غالب شده است شاد شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: ما مقتدرانه در کنار مقاومت فلسطین و مقاومت اسلامی هستیم.

وی گفت: اسرائیل قدرت اصلی خود را در امنیت نظامی و حوزه اطلاعاتی می‌دانست که هم شکست اطلاعاتی و هم شکست امنیتی خورد. آینده فلسطین را باید از امروز در تاریخ جدید ثبت کرد.

نظری اضافه کرد: خواهیم دید که اتفاقات گسترده‌ای رقم خواهد خورد و قطعاً به وعده صددرصد مقام عظمای ولایت، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند، اکنون ۱۷ سال بیشتر نمانده است و به نظر می‌رسد خودشان عجله بیشتری دارند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *