امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وظیفه همه ما تربیت نسلی آشنا به مبانی انقلاب اسلامی است

ورامین – ابتکارآنلاین:  آئین تجلیل از مبلغان و‌ مبلغات  طرح امین با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ،حجت الاسلام والمسلمین باقر بیک مدیر کل تبلیغات اسلامی شهرستان استان تهران ،شمس دادستان ورامین ،سرهنگ امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام ورامین ،خداداد ریاست اداره آموزش و پرورش ،حجت الاسلام دین پرور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی ورامین ،احمدی عضو شورای شهر و دیگر روسای ادارت و نهاد ها برگزار شد .
کد خبر: 13609
زمان انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ بعد از ظهر -
38 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت : یکی راه های ارتباطی موثر با نسل جوان ارتباط مستقیم و چهره به چهره می باشد و بهترین مکان جهت انجام این کار محیط اداره آموزش و پرورش است .

وی افزود : وظیفه همه ما تربیت نسلی آشنا به مبانی انقلاب اسلامی است برای تمدن سازی آینده  که مدرسه و در کنار  محله و مسجد میتواند نقش موثری در این معقوله داشته باشد .

معاون استاندار تهران با اشاره به برگزاری طرح امین گفت : با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و اداره آموزش و پرورش طرح امین با حضور مبلغان و مبلغات در مدارس شهرستان ورامین اجرا شد که برکات زیادی داشت و توانست خیلی از شبهات نسل جوان را پاسخ دهد و امید آفرینی انجام دهند .

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت :نکته که در این طرح بسیار حائز اهمیت است باید مبلغان که در مدارس اعزام میشوند آموزش لازم را دیده باشند و مجموعه سازمان تبلیغات در حوزه محتوایی آنها را پشتیبانی کنند .

در پایان از مبلغان و مبلغات طرح امین با اهدای لوح سپاس تقدیر شد .

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *