امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری چهارمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر – ابتکارآنلاین: چهارمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه، اکبر گنجه ای معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، طاهر طاهری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اعضا در دفتر امام جمعه برگزار شد.
کد خبر: 13639
زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ بعد از ظهر -
28 بازدید

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – طاهر طاهری سرپرست اداره و دبیر جلسه، ضمن خیرمقدم و تبریک هفته نیروی انتظامی و بزرگداشت حافظ از اهتمام و زحمات حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر به جهت برگزاری جلسات شورای توسعه فرهنگ قرآنی تشکر و قدردانی کرد.

وی در ادامه به تشریح مصوبات جلسه قبل پرداخت و با قرائت دستور جلسه جدید، خواستار ارائه گزارش اعضا در خصوص موضوعات مورد بحث شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین برقراری امام جمعه اسلامشهر نیز ضمن خیرمقدم، حرکت جهادی حماس و حزب الله را خوب و مثبت ارزیابی کرده و از آن به عنوان یک آموزه قرآنی یاد کرد و همچنین با اشاره به ظرفیت استعدادهای قرآنی در مدارس، نقش معلمان را به عنوان سکان داران امر تعلیم قرآن و آموزه های قرآنی بسیار مهم دانست.

امام جمعه اسلامشهر در ادامه به سند جامع قرآنی در همدان اشاره کرد و خواستار پیگیری جهت ارسال به شهرستان اسلامشهر شد.

یادآور می شود که در ادامه این نشست عبادی به شرح آئین نامه ارزیابی و اعتبارسنجی مدارج فعالان قرآنی در ۴ رتبه (مجاهدین قرآنی، نام آوران قرآنی، چهره های ماندگار قرآنی و الگوهای قرآنی) و نحوه تجلیل از گروه های هدف پرداخت.

در پایان این نشست نیز هریک از اعضا به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص توسعه فعالیت های قرآنی در سطح شهرستان پرداختند و مواردی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نوشته شده توسط:

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *